منافع سهمیه‌‎بندی بنزین به مردم اختصاص دارد

شهرکرد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با دعوت مردم به همکاری در اجرای صحیح طرح سهمیه‌بندی بنزین، گفت: منافع این طرح بی‌شک به خود مردم باز می‌گردد.

جعفر مردانی روز شنبه در جلسه ستاد اطلاع‌رسانی این استان افزود: مردم استان این اطمینان را داشته باشند که با تشدید نظارت‌ها بر بازار و فعالیت تیم‌های تلفیقی با همکاری تعزیرات و صنعت، معدن و تجارت اجازه افزایش قیمت کالاها و مایحتاج مردم را نمی‎دهیم.

وی ادامه داد: تمام هم و غم دولتمردان و مجریان قانون، کنترل قیمت کالاها و خدمات است و چنانچه تخلفی صورت گیرد با قاطعیت با آن برخورد می‌شود.

مردانی با اشاره به تحرکات دشمن در فتنه‌اندازی در داخل کشور با دستمایه قراردادن افزایش قیمت بنزین، تصریح کرد: بی‌شک دشمن برای ایجاد اختلال در انتخابات اسفندماه سناریوهای متعددی درنظر گرفته که با آگاه‌سازی مردم و خنثی‌سازی فتنه‌های  دشمن باید زمینه انتخابات پرشوری را فراهم کرد.

رئیس ستاد اطلاع‌رسانی چهارمحال و بختیاری، دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات را از وظایف مهم مجریان دانست و گفت: در انتخابات ۴ مولفه امنیت، سلامت، رقابت سالم و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را مدنظر قرار دهیم.

مردانی، با تاکید بر امانت‌داری و حفط اصل بی‌طرفی مجریان انتخابات، خاطرنشان کرد: باید برای مردم که سرمایه‌های اصلی نظام هستند این اعتماد و اطمینان را فراهم کنیم تا در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند.

وی در ادامه با تاکید بر اطلاع‌رسانی صحیح، به موقع و شفاف به مردم، اظهار داشت: در بسیاری از موارد آن طور که شایسته است خدمات نظام و دولت به مردم اطلاع داده نمی‌شود.

مردانی خاطرنشان کرد: امید می‌رود با تشکیلات جدید ستاد اطلاع‌رسانی در انجام این رسالت به شکل صریح، شفاف و به موقع اقدامات موثرتری انجام گیرد.

بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا از بامداد جمعه ۲۴ آبان بنزین برای همه وسایل نقلیه بنزین سوز سهمیه بندی شد.

طبق اطلاعیه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای هر لیتر هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای به ازای هر لیتر سه هزار تومان خواهد بود، همچنین قیمت بنزین سوپر هر لیتر سه هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

به گزارش ایرنا، ستاد اطلاع‌رسانی چهارمحال و بختیاری با ساختار جدید و با حضور اعضای و کمیته‌های زیرمجموعه آن تشکیل شد.

بنا بر ساختار جدید ریاست شورا برعهده معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار و دبیر ستاد برعهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha