۲۳ آبان ۱۳۹۸، ۱۵:۴۲
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 83555170
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

کارخانه تولید آب معدنی در دیواندره به بهره‌برداری رسید

سنندج - ایرنا - کارخانه تولید و بسته بندی آب معدنی تینو در دیواندره با حضور محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان روز پنجشنبه در این آیین اظهار داشت: این پروژه از سال ۹۶ آغاز شد که در مساحت ۱۰ هزار مترمربع با زیربنای ۲ هزار و ۸۰۰ مترمربع احداث شده است.
دره زومی یادآور شد: این طرح با سرمایه گذاری ۱۲۵ میلیارد ریالی احداث شده است که ۸۰ میلیارد ریال آن تسهیلات بانکی از محل صندوق توسعه ملی با عاملیت بانک سپه و مابقی آورده شخصی است.
وی اضافه کرد: این کارخانه ظرفیت تولید ۳۰ میلیون لیتر آب معدنی در سال را دارد و برای ۲۲ نفر به صورت مستقیم اشتعال ایجاد می‌کند. 
کارخانه تولید بسته بندی آب معدنی تینو در کیلومتر ۹ دیواندره و جاده روستای دباغ قرار دارد.
محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور با همراهی جمعی از معاونین وزرا، روسای سازمان ها و نهادهای حوزه های مالی و  اقتصادی کشور به منظور ارزیابی پیشرفت طرح های توسعه ای، اقتصادی و عمرانی به استان کردستان سفر کرده است.

سفر نهاوندیان به استان کردستان سه روزه و تا جمعه ادامه دارد، بازدید از طرح‌های بازآفرینی شهری؛ بافت فرسوده و شرکت در ستاد بازآفرینی کردستان از برنامه‌های وی در اولین روز سفر (چهارشنبه) به این استان بود.

شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی کردستان در اولین روز سفر معاون اقتصادی رئیس جمهور به این استان چندین کارگروه با حضور مسئولان کشوری در استان برگزار کرد که شامل کارگروه مرز، گمرک و تجارت، کارگروه امور مالیاتی، بیمه و تامین اجتماعی، کارگروه معدن و کارگروه بانکی بود.

نهاوندیان صبح پنجشنبه در سی و چهارمین شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان که با محوریت جمع بندی مشکلات حوزه معدن، گمرک، تجارت، امور مالیاتی، بیمه، تامین اجتماعی و بانکی برگزار می‌شود شرکت کرد.

وی پس از شرکت در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی به شهرستان دیواندره برای بهره برداری از کارخانه آب معدنی تینو و پس از آن به بانه برای بازدید از مرز سیرانبند سفر کرد.

معاون اقتصادی رییس جمهور در روز سوم سفر (جمعه) خود نیز در همایش بهبود فضای کسب و کار در دانشگاه کردستان حضور می‌یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha