به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس سردار "محمدشرفی" اظهار داشت: پلیس خادم مردم است و مردم نیز بزرگترین سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی هستند. از این رو تمام توان خود را به کار می گیریم تا با مشارکت این سرمایه مهم و با همکاری سایر دستگاه های اجرایی، خدماتی مضاعف و مثمر ثمر ارائه دهیم.
وی یکی از مهمترین شاخصه های مطلوب یک یگان انتظامی برای خدمت رسانی هرچه بهتر به هممیهنان را برخورداری از وضعیت مناسب از جمله انضباط ظاهری، معنوی و رعایت ادب و خوشرویی دانست و تصریح کرد: مجموعه پلیس پیشگیری ناجا با مد نظر قراردادن و اجرای دقیق موضوعات مطرح شده، تاکنون با جدیت حضور تمامی کارکنان را در کلاسهای تعالی رفتار پیگیری کرده است.
رئیس پلیس پیشگیری ناجا عنوان کرد: مأموران حوزه کلانتری و پاسگاه ها در مواجهه چهره به چهره با مردم ضمن رعایت منش انتظامی از وضعیت ظاهری مناسب بهرهمند هستند و ادب و خوش رویی را رعایت میکنند و این امر از نشانههای پلیس مهربان و اسلامی است.
وی خاطرنشان کرد: کارکنان باید تمام توان خود را به کار گیرند تا هموطنان از بدو ورود به کلانتریها نشانههای "پلیس جامعه محور" را به وضوح مشاهده کنند و از عملکرد خادمان خود رضایت داشته باشند.
رئیس پلیس پیشگیری ناجا به برنامههای این پلیس برای ارتقای سطح مهارت کارکنان حوزه پلیس پیشگیری اشاره کرد و گفت: دورههای متناسبی برای افزایش سطح مهارت، تسلط بر امور انتظامی، قانون به کارگیری سلاح و مهارتهای ارتباطی و .... پیشبینی شده تا کارکنان با دقت، سرعت و اشراف هرچه بیشتر برای افزایش احساس امنیت در سطح شهرها حضور داشته باشند.
این مقام انتظامی با تاکید بر گسترش تعامل پلیس با مردم و دستگاه های دولتی و غیردولتی گفت: گسترش دامنه مشارکت پلیس با مردم، موجب نوآوری و خلاقیت در نظام اجتماعی و انضباط در حوزه اجتماعی می شود.
سردار شرفی با اشاره به اینکه مجموعه این تلاشها با هدف تعالی رفتار کارکنان و ایجاد یک تحول بزرگ در حوزه کلانتری و پاسگاه ها برنامهریزی شده است، تصریح کرد: امیدواریم با پیگیری این طرحها، موفق به جلب رضایت هرچه بیشتر خداوند متعال، حضرت ولی عصر (عج) و فرمانده معظم کل قوا (مدظلهالعالی) و همچنین مردم میهن اسلامی خود شویم.
نظر شما