کارکنان مخابرات آذربایجان‌شرقی پرداخت معوقات خود را خواستار شدند

تبریز-ایرنا- کارکنان و بازنشستگان شرکت مخابرات آذربایجان‌شرقی با برگزاری گردهمایی اعتراضی، پرداخت سریع معوقات خود را خواستار شدند.

این گردهمایی روز شنبه در محوطه شرکت مخابرات استان در تبریز برگزار شد و شرکت کنندگان ضمن اعتراض به بی توجهی مسئولان این شرکت به مطالبات به حق خود، اعلام کردند: تا زمانی که خواسته های ما محقق نشود به این گردهمایی ها ادامه می دهیم.

شرکت کنندگان در این اجتماع اجرای کامل مفاد آیین نامه استخدامی و پرسنلی مصوب سال  ۱۳۸۹ و پرداخت معوقات را خواستار شده و اعلام کردند: در همین زمینه باید طرح طبقه بندی مشاغل متناسب با شرایط کارگران شاغل اعم از رسمی، قراردادی و شرکتی اجرا و تغییر وضعیت همکاران قراردادی در سریعترین زمان عملی شود.

اجرای بند ۶ مصوبه سال ۱۳۸۵ هیات وزیران، بند د ماده ۲۱ قانون مدیریت خدمات کوری در خصوص تغییر صندوق بازنشستگی، اجرای کامل قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، رعایت اصل شایسته سالاری و استفاده از نخبگان و نیروی انسانی متعهد و متخصص در انتصاب مدیران از دیگر مطالبات کارکنان و بازنشستگان شرکت مخابرات آذربایجان شرقی در این گردهمایی بود.

اجتماع کننده ها در این گردهمایی با قرائت بیانیه ای ضمن تاکید بر حل و فصل مشکلات صنفی خود توسط مدیریت شرکت مخابرات استان، متذکر شدند: در صورت بی توجهی به این خواسته ها، گردهمایی های اعتراضی خود را در روزهای آینده ادامه می دهند.

مدیرعامل مخابرات آذربایجان‌شرقی نیز  در این ارتباط اظهار داشت: مشکلات صنفی که مد نظر کارکنان و بازنشستگان مخابرات استان بود به مخابرات ایران انعکاس یافت.

یوسف شکوری افزود: معترضان به نحوه محاسبه مبالغ دریافتی از بابت هزینه‌های رفاهی معترض بودند که این بحث با توجه به داشتن وجاهت سراسری و کلان کشور امکان اظهار نظر و یا رسیدگی در سطح استان وجود نداشت به همین دلیل به شرکت مخابرات ایران برای رسیدگی منعکس شد.

شکوری با اشاره به اینکه نحوه پرداخت‌ها و محاسبه آنها در سطح مدیریت شرکت ایران مصوب و اعمال می‌شود، تاکید کرد: مقرر رسیدگی به درخواست همکاران مخابرات استان نیز در کار گروه رسیدگی به موارد صنفی کارکنان مخابرات مطرح و درباره آن تصمیم‌گیری شود.

وی اضافه کرد: موارد مطرح شده از سوی همکاران، موضوعات کاملا قابل حل بوده و نیازی به انجام اقدمات همکاران احساس نمی‌شد.

مدیرعامل مخابرات آذربایجان شرقی با اعلام اینکه برداشت از مصوبات و آیین‌نامه‌ها گاها متفاوت و با ظن افراد صورت می‌گیرد، اظهار داشت: دلیل بروز بعضی موارد از جمله آنچه همکاران مخابرات بر آن تاکید دارند، همین برداشت‌های متفاوت می‌باشد که پیش‌بینی می‌شود به راحتی قابل حل و فصل باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =