دومین روز بدون مدال زنان تکواندوی ایران در انتخابی گرنداسلم

تهران- ایرنا- تیم تکواندوی زنان ایران در دومین روز مسابقات انتخابی گرنداسلم نیز به موفقیتی نرسید.

مسابقات انتخابی گرنداِسلم، از روز گذشته (جمعه) در چهار وزن المپیکی مردان و زنان در شهر "ووشی" چین آغاز و فردا (یکشنبه) به پایان می رسد.

کیمیا همتی و یلدا ولی نژاد دو ملی پوش تکواندو کشورمان در دومین روز تورنمنت انتخابی گرنداسلم بودند که از دور رقابت ها کنار رفتند.

امروز (شنبه) پیکارهای اوزان ۶۷- کیلوگرم زنان و ۵۸- و ۶۸- کیلوگرم در حال برگزاری است. کیمیا همتی و یلدا ولی نژاد به عنوان تکواندوکاران کشورمان در این روز بودند که از دور رقابت ها کنار رفتند.

همتی در وزن ۶۷- کیلوگرم در نخستین دیدار  برابر "یونیون شان" از چین باخت و حذف شد.

ولی نژاد نیز پس از یک دور استراحت در نخستین دیدار نماینده چین را شکست داد، اما در ادامه مغلوب "جان دی کیم" از کره جنوبی شد و به کار خود پایان داد.

روز گذشته نیز مهلا مومن‌زاده و کوثر اساسه از رسیدن به مدال بازماندند.

فردا و در روز پایانی، ملیکا میرحسینی در وزن 67+ کیلوگرم در نخستین گام به مصاف "کریستینا آدبایو" از روسیه می رود و پس از آن باید با برنده دیدار "رایانی پریرا" از برزیل دارنده مدال برنز بازی های پن امریکن 2019 و طلا مسابقات قهرمانی پن امریکن 2018 و "یاژین لیو" از چین مبارزه می کند.

مهرو کمرانی سرمربی و ریحانه فولادی مربی تیم ملی تکواندوی زنان ایران هستند.

به نفرات اول تا سوم مشترک این مسابقات به ترتیب ۲۰، ۱۲ و ۷.۲۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد. همچنین، نفرات اول تا سوم جواز حضور در مسابقات گرنداِسلم را کسب می‌کنند.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha