۲ آبان ۱۳۹۸، ۹:۲۴
کد خبرنگار: 1176
کد خبر: 83529234
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 بیش‌از یک تن انواع موادمخدر در میرجاوه کشف شد

زاهدان- ایرنا- فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۱۸۲ کیلوگرم انواع موادمخدر در درگیری مسلحانه مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه با قاچاقچیان خبر داد.

سردار محمد ملاشاهی روز پنجشنبه در این‌باره اظهار داشت: در راستای تشدید برخورد قاطع با هرگونه ایجاد ناامنی بویژه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی سیستان و بلوچستان، مرزداران هنگ مرزی میرجاوه با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در این منطقه مرزی مطلع شدند و با تشدید اقدامات کنترلی و برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی انهدام این باند بزرگ را به طور ویژه در دستور کار عملیاتی خود قرار دادند.

وی افزود: مرزداران برای انهدام این باند بزرگ قاچاق موادمخدر پس از شناسایی مسیرهای تردد قاچاقچیان، به اجرای کمین هدفمند پرداخته و با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان، قاچاقچیان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشتند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان پس از اطلاع از حضور مرزبانان در نزدیکی خود و احساس خطر اقدام به تیراندازی و دفاع از محموله موادمخدر کرده و مرزبانان نیز با استفاده از تاکتیک‌های مناسب عملیاتی اقدام به تیراندازی متقابل و درگیری مسلحانه کردند.

وی خاطرنشان کرد: پس از ساعتی درگیری مسلحانه و تیراندازی پرحجم مرزداران خودروی حامل موادمخدر مورد اصابت گلوله ماموران قرار گرفت و به آتش کشیده شد که مرزداران با تلاش فراوان توانستند آتش را مهار و بخشی از موادمخدر را قبل از سوختن از لابلای آتش خارج کنند.

سردار ملاشاهی با بیان اینکه قاچاقچیان که توان مقابله با آتش پرحجم مرزبانان را نداشتند با برجا گذاشتن محموله مواد به آن سوی مرزها گریختند، اظهار کرد: در این عملیات، علاوه بر توقیف ۲ دستگاه خودرو، یک تن و ۱۸۲ کیلوگرم موادمخدر شامل ۶۰۷ کیلوگرم تریاک و ۵۷۵ کیلوگرم حشیش کشف شد.

وی ضمن قدردانی از عملکرد مطلوب مرزداران هنگ مرزی میرجاوه، گفت: نیروهای مرزبانی با رشادت و تلاش شبانه‌روزی خود با هرگونه شرارت و ایجاد ناامنی در مناطق مرزی قاطعانه برخورد می‌کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: همچنین اشرار و قاچاقچیان موادمخدر باید بدانند که مرزداران سراسر استان در کنار سایر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی با حمایت مرزنشینان غیور استان در مقابل اعمال پلید آنها ایستادگی خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha