۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۴:۵۱
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 83528156
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمک دو میلیارد ریالی نیکوکاران به انجمن حمایت از زندانیان گنبدکاووس

گنبدکاووس - ایرنا - مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان گنبدکاووس درشرق استان گلستان اعلام کرد که نیکوکاران منطقه اعم از افراد حقیقی و حقوقی در نیمه نخست امسال مبلغ دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال به این انجمن مردمی کمک کردند.

حسین رضایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: از مجموع کمک‌های نیکوکاران به این انجمن مردمی که به خانواده زندانیان پنج شهرستان گنبدکاووس، مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه" درشرق گلستان خدمات می‌دهد، مبلغ یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال توسط افراد حقوقی و بقیه نیز توسط افراد حقیقی بوده است.

وی افزود: علاوه بر کمک‌های افراد نیکوکار منطقه، انجمن حمایت از زندانیان گنبدکاووس از محل برخی فعالیت‌های خدماتی مانند یک واحد نانوایی و یک باب پارکینگ خودرویی نیز در ۶ ماه نخست امسال ۷۲۵ میلیون ریال درآمد داشته است.

رضایی با بیان اینکه ۹۰ درصد کمک‌های نیکوکاران به انجمن حمایت از زندانیان گنبدکاووس توسط خیرین این شهرستان اهدا می‌شود، از افراد نیکوکار چهار شهرستان مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه نیز درخواست کرد برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به خانواده زندانیان، به این انجمن کمک نمایند.

وی اضافه کرد: تمامی کمک‌های مردمی و درآمدهای حاصله انجمن حمایت از زندانیان گنبدکاووس صرف خدمت‌رسانی به خانواده زندانیان در بخش‌های مختلف مانند کمک هزینه تحصیل فرزندان مددجویان، پرداخت مستمری ماهانه به ۸۰ خانواده مددجویان، برگزاری مراسم جشن نسیم مهر، کمک نقدی به مددجویان در مناسبت‌های مختلف، تهیه و توزیع سبد کالا ویژه ماه مبارک رمضان به تعداد ۲۷۷ بسته و برگزاری مراسم افطاری برای زندانیان، کمک هزینه سفر و معیشت خانواده مددجویان و غنی سازی اوقات فراغت فرزندان آنها و برگزاری کلاس‌های مهارت‌های زندگی و کنترل و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان گنبدکاووس همچنین با قدردانی از همه نیکوکاران اعم از افراد حقیقی و حقوقی منطقه شرق گلستان به این تشکل مردمی، برلزوم استمرار این کمک‌ها تاکید کرد و گفت: این انجمن ۱۰۷ خانوار مددجوی زندانیان را برای زیرپوشش قرار گرفتن کمیته امداد حضرت امام به شهرستان‌های حوزه فعالیت معرفی کرده است.

رضایی همچنین از تلاش‌های هیات مدیره و بازرسان انجمن بویژه دادستان عمومی و انقلاب به عنوان رییس هیات مدیره، فرماندار ویژه، رییس اداره زندان و سه تن از معتمدان گنبدکاووس و مدیرکل زندان‌های گلستان قدردانی کرد.

شهرستان های گنبدکاووس، مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه با مجموع جمعیت ۷۰۰ هزار نفر در شرق استان گلستان واقع اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha