کوویلتایا: مقابل پرسپولیس از پیش بازنده نیستیم

تهران- ایرنا- دروازه‌بان گرجستانی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: می‌دانم که با یکی از بهترین تیم‌های ایران بازی داریم و از اهمیت این مسابقه آگاه هستیم اما مقابل پرسپولیس از پیش بازنده نیستیم.

ماکسیم کوویلتایا روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به دیدار پیش روی تیمش برابر پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس در سال‌های اخیر بهترین تیم ایران بوده و قهرمانی‌های متعددی به دست آورده است و می‌دانیم با تیم قدرتمندی بازی داریم. از اهمیت این مسابقه اطلاع دارم و برای کسب بهترین نتیجه به میدان خواهیم رفت.

وی افزود: با وجود اینکه پرسپولیس تیم قدرتمندی است اما برابر این تیم از پیش بازنده نیستیم و برای کسب بهترین نتیجه ممکن و حداکثر امتیاز به میدان می‌رویم. می‌دانیم که این مسابقه برای هواداران‌مان از اهمیت بالایی برخوردار است و تلاش می‌کنیم تا با کسب بهترین نتیجه ممکن آنها را خوشحال کنیم.

دروازه‌بان گرجستانی تیم شاهین شهرداری در مورد ناکامی تیمش در هفته‌های اخیر اضافه کرد: ما عملکرد خوبی در مسابقات اخیر داشتیم اما با بدشانسی‌های زیادی مواجه شدیم. تیم ما از نظر فنی شرایط خوبی دارد و امیدوارم که بتوانیم با کسب یک نتیجه خوب برابر تیم قدرتمند پرسپولیس، ناکامی‌های اخیر را جبران کنیم.

وی خاطرنشان کرد: جایگاه ما در جدول نشان دهنده قدرت تیمی ما نیست و باید برای بهبود جایگاه‌مان در جدول بجنگیم. البته امیدوارم دیگر بدشانسی سراغ تیم ما نیاید تا بتوانیم در زمین حقمان را بگیریم.

کوویلیتایا در مورد تغییرات در کادر فنی و تاثیر این موضوع در روند شاهین خاطر نشان کرد: جا دارد که از زحمات عبدالله ویسی تشکر کنم اما این تصمیمی بود که گرفته شد. شاهین روند خوبی داشت که ما به عنوان بازیکن وظیفه داریم بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم و امیدوارم هر چه زودتر بتوانیم جایگاه خوبی را در جدول رده بندی به دست آوری تا جواب ححمایت هواداران را با کسب نتایج خوب بدهیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha