۳۰ مهر ۱۳۹۸،‏ ۱۳:۲۷
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 83526573
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه درگاه ورود به کسب و کار جهانی است

بوشهر- ایرنا - مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت پتروشیمی جم بااشاره به حضور این شرکت در نمایشگاه دوسلدروف آلمان گفت: شرکت ها با حضور در رویدادهای بین المللی آخرین یافته‌های خود را در معرض نمایش می گذارند چرا که حضور در نمایشگاه درگاه ورود به کسب و کار جهانی است.

محمد رضا سعیدی در این رابطه  افزود: در نمایشگاه K۲۰۱۹ آلمان  پارادایم ها، مفاهیم، جهت‌گیری‌ ها، محصولات، تجهیزات، فرایندها و تکنولوژی های جدید در این رویداد به اشتراک گذاشته شده و عرصه ‌ای مناسب برای عقد قراردادها و همچنین تجدید عهدها و پیمان ها مهیا میشود.

وی یادآورشد: در نمایشگاه مشتریان هستند که سخن می گویند و صدایشان دقیق شنیده می شود آنها ایرادات و اشکالات شرکت را یافته و بیان می کنند این موضوعی است که به ندرت از درون شرکت به گوش می رسد و رفع نقایص پس از نمایشگاه وظیفه اصلی هر شرکتی است.

سعیدی  با بیان اینکه در رویدادهای نمایشگاهی در کنار فرصت‌های جدید تهدیدها نیز وجود دارند، افزود: نمایشگاه آیینه تمام نمای شرکت است و صورت و سیرت شرکت را به نمایش می‌ گذارد هوشمندی شرکت‌کنندگان در این است که دست به بهبود و اصلاح خود بزنند و از فرصت پیش آمده برای یافتن و جلب مشتریان، بازارها و تامین کنندگان جدید استفاده کنند.

وی ادامه‌ داد: تکنولوژی‌ ها و روندهای در حال ظهور، در نمایشگاه خودنمایی می‌کنند.

 سعیدی با تاکید بر اینکه نوآوری مرکز همه تحولات در شرکتهای حاضر است، گفت: آنها که یادگیری مداوم را در دستور کار خود قرار داده‌اند محصولات جدیدتری عرضه کردهاند. 

به گفته مدیرعامل پتروشیمی جم نمایشگاه گستره ‌ای برای به رخ کشیدن قابلیت‌های جدید شرکت‌کنندگان است.

وی یادآورشد:در این رخداد ها باید حضور یافت تا در متن شبکه کسب وکارهای جهانی خود را محک زد ،بودن در این شبکه در هم تنیده فرصت‌های بزرگی را در حوزه ‌های مختلف پیش‌ روی شرکت ها می‌گذارد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم گفت: این شبکه مسیر قافله تلاش‌های جدید و نگاه‌ های نو را تبیین می‌کند شرکت میفهمد که کجای کار میلنگد و کدام قابلیت سازمانی نارسا است تا آن را اصلاح کند.

وی بیان اینکه  تولید ملی با حضور در بازارهای جهانی ارزش آفرین است گفت: شرکتی بزرگ است که راه حلهای بهتری برای حل مسائل بشریت معطوف به افزایش کیفیت زندگی آنها ارائه کند.

سعیدی افزود: ما نیز میتوانیم عرصه ارائه امکانها به صورت پایدار برای شرکای تجاری خود در جهان باشیم به شرط آنکه در متن شبکه کسب و کارهای جهانی حضوری پررنگ و معنادار داشته باشیم. 

به گفته مدیرعامل پتروشیمی جم هیچکس خارج از این شبکه ثروت آفرینی نکرده و نخواهد کرد چرا که خارج شبکه بودن یعنی انزوا و در نقطه مقابل بودن در متن شبکه کسب وکارهای جهانی محلی برای استفاده از فرصت بازاریابی جهانی است بنابراین، نمایشگاه یکی از ورودی های این شبکه است و شرکت پتروشیمی جم برای این مهم در این نمایشگاه حضوری فعال دارد.

وی بااشاره به اهمیت محیط‌زیست در دنیای کنونی اضافه کرد: حفظ محیط‌ زیست پیام اصلی نمایشگاه از سوی شرکت ‌های پیشرو است که بر توسعه پایدار صنعت پلاستیک تاکید دارند و تکنولوژی ‌های آینده بر مدار این رویکرد میچرخد.

نمایشگاه K۲۰۱۹  هر سه سال یکبار برگزار می ‌شود و پتروشیمی جم این دوره نیز به همراه هشت شرکت دیگر ایرانی در این نمایشگاه حاضر شده است.

این نمایشگاه از از 24مهر تا اول آبمان ماه در دوسلدورف آلمان برپاست و  بیش از سه هزار شرکت از سراسر دنیا در آن حضور یافته‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =