افزایش ارتباطات غیرحضوری ایثارگران با بنیاد شهید و امور ایثارگران

تهران - ایرنا - مدیرکل ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران از افزایش ارتباطات غیرحضوری ایثارگران با بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد.

به گزارش روز پنج شنبه بنیاد شهید و امور ایثارگران، «بهروز بزرگی» در همایش مدیران کل استانی و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص فعالیت‌های اداره کل ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران در ۶ ماهه نخست سال ۱۳۹۸ گفت: کاهش مراجعات حضوری ایثارگران و افزایش تماس‌های تلفنی در کل کشور به صورتی بوده که نسبت به سال ۱۳۹۷ میزان ارتباطات حضوری ۱۵ درصد کاهش و میزان ارتباطات تلفنی ۲۵ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: تشکیل کارگروه استقرار میز خدمت، برگزاری جلسات، تلاش در راستای بهبود استقرار میز خدمت و کاهش مراجعات به داخل طبقات از جمله دیگر اقداماتی بوده که نتیجه آن پاسخگویی ۷۵ درصد مراجعات در میز خدمت ستاد بوده است.

در حوزه ارزیابی عملکرد ستاد و استان‌ها، درج مستندات مربوط به حقوق شهروندی در سیستم جامع مدیریت عملکرد ریاست جمهوری منجر به کسب رتبه برتر در شاخص‌های عمومی و اختصاصی برای بنیاد در جشنواره شهید رجایی شد.

مدیرکل ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران (هاتف) اجرای شیوه‌نامه نحوه تشویق، تقدیر و تنبیه کارکنان در سطح کشور و برگزاری مراسم تقدیر از ۶۳۳ نفر از کارکنان منتخب بنیاد در استان‌ها و ستاد مرکزی را از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته این مجموعه دانست و گفت: عملکرد استان‌ها در خصوص ثبت و رسیدگی به درخواست در بخش حوزه‌های تخصصی به صورت منظم مورد پایش قرار گرفته و به مشکلات استان‌ها در این زمینه پاسخ داده شده است.

بزرگی اتصال بنیاد به سامانه مدیریت خدمات دستگاه‌های اجرایی و ارزیابی رضایت شهروندان سازمان اداری و استخدامی کشور به منظور نظرسنجی از میزان رضایت جامعه هدف و تعامل و برگزاری جلسه با رییس اداره امور دولت الکترونیک سازمان اداری و استخدامی در خصوص استقرار دولت الکترونیک در سازمان را از دیگر فعالیت‌های اداره کل ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد.

وی در ادامه به تشریح اقدامات مورد انتظار از ادارات کل استانی بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =