۱۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۴:۰۶
کد خبر: 83502605
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همگان برای اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب بسیج شوند

یزد - ایرنا -نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مسئولان اجرایی با همکاری مردم و نخبگان برای اجرایی شدن مفاد بیانییه گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم‌ رهبری تدوین شده باید بیش از گذشته تلاش کنند.

آیت الله محمدرضا ناصری‌ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزد افزود: اجرایی شدن این بیانیه در ابعاد مختلف یک رسالت دینی و انقلابی و موجب عزت و اقتدار نظام‌ اسلامی است .

وی ادامه داد: توجه به موازین شرعی، جوانان، حفظ وحدت ، روحیه انقلابی و مدیریت جهادی از ابعاد اصلی این بیانیه است که باید در عمل اجرا شود.

امام جمعه یزد تصریح کرد: یکی از توطئه‌های دنیای استکباری است که نیروهای نخبه و تحصیل کرده ما را با ترفندهای مختلف به ترک وطن تشویق کنند، بر مسولان و خانواده‌هاست که همواره مواظب اهداف نظام سلطه و آمریکا علیه ایران و جوانان مومن و فداکار باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و علمی در حوزه‌ها و دانشگاه‌ها اشاره کرد و بر تلاش جدی در این  زمینه توسط مسئولان تاکید نمود.

ناصری گفت: عزت این کشور در گرو پایبندی به دین و ارزش‌های انقلابی است و قطعا آمریکا و اروپا نمی‌توانند به ما کمک کنند بلکه هدف آنها شکست نظام است.

در ۲۸ نقطه استان یزد نماز جمعه اقامه می‌شود.

۷۵۳۶/ ۶۱۹۷   

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha