۱۱ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۲۸
کد خبر: 83501476
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

آغاز مرحله دوم تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران -آذربایجان

تبریز - ایرنا - دومین مرحله تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان در حد فاصل جلفا - خوی ساعت ۱۰ صبح امروز پنجشنبه آغاز شد.

به گزارش ایرنا، در دومین مرحله از سی و چهارمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان،  ۷۷ دوچرخه سوار امروز فاصله ۱۸۰ کیلومتری شهر جلفا در حاشیه رودخانه مرزی ارس تا شهر خوی در مرز ترکیه را رکاب می زنند.

دوچرخه‌ سواران بعد از رسیدن به خط فینال مرحله دوم تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان و برگزاری آیین اهدای جوایز، مسیر خوی تا ارومیه را با اتومبیل طی می‌کنند.

مرحله سوم تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان فردا جمعه به طول ۱۳۰ کیلومتر بین ارومیه و تبریز برگزار می شود. 

به گزارش ایرنا ۱۴ تیم از ۱۰ کشور در این دوره از تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان شرکت دارند که کشورمان ۴ تیم، مالزی ۲ تیم و کشورهای روسیه، قزاقستان، بحرین، آفریقای جنوبی، هنگ کنگ، چین، بلاروس و بلژیک هر کدام یک تیم به این دوره از مسابقات اعزام کرده اند.

سی و چهارمین تور بین المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان از ۱۰ تا ۱۴ مهرماه در جاده های استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل برگزار می شود.

دیروز رکابزن تیم لکوس فینکس روسیه، در مرحله نخست سی‌ و چهارمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران(آذربایجان) زودتر از همه از خط پایان گذشت.

۵۱۸/۹۸۵۳

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha