رسانه های خارجی به دنبال مقبولیت زدایی نظام به صورت ناکارآمدی اجتماعی هستند

تهران - ایرنا - وزیر کشور گفت: رسانه های خارجی به دنبال مقبولیت زدایی، مشروعیت زدایی و کاهش سرمایه های اجتماعی کشور به صورت ناکارآمدی اجتماعی هستند.

عبدالرضا رحمانی فضلی دوشنبه شب در حاشیه سی و پنجمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغاتی کشور در جمع خبرنگاران افزود: تبلیغات به ویژه در اطلاع رسانی نباید به گونه ای باشد که کمبودها به صورت استقرایی یعنی از جزء بِه کل نشان داده شود و عناصر فعال حوزه های حاکمیتی کشور دچار اشکال شوند.
رحمانی فضلی با بیان اینکه در این جلسه گزارشی از نشست قبلی ارائه و اقدامات خوبی نسبت به دغدغه های آن جلسه انجام شد، اظهارداشت: یکی از گزارش ها بحث بدهی ١٩٠٠ میلیارد تومانی دولت به کشاورزان به ویژه گندم کاران بود که در این فاصله ١٥٤٠ میلیارد تومان از بدهی ها پرداخت شده و ٣٠٠ میلیون تومان آن باقی مانده است.

رحمانی فضلی موضوع دیگر مطرح شده در این نشست را بحث توزیع نوشت افزار عنوان و تصریح کرد: قرار شد توزیع نوشت افزار با دقت انجام شود و تاکید شد مناطق محروم، افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی در اولویت باشند تا این نوشت افزار ابتدا به دست اهلش برسد.
وی سپس به گزارش سازمان امور مالیاتی کشور در این نشست اشاره کرد و ادامه داد: در بحث مالیات و ارتباط با واحدهای تولیدی و نارضایتی اجتماعی در این زمینه مقرر شد در ستاد نسبت به تسهیل امر تولید و رفع موانع آن، توجه لازم شود و حدود ٦٠ ماه به واحدهای تولیدی برای پرداخت بدهی فرصت داده شود.
وزیر کشور از انعقاد تفاهم نامه ای بین این وزارتخانه و سازمان امور مالیاتی خبر داد و گفت: خودرو دغدغه دیگر نشست ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات بود که مدیران عامل خودروسازی ها انتظاراتی داشته اند و در جلسه مصوب شد مساعدت و کمک ها اعمال شود.
رحمانی فضلی با اشاره به موضوع اربعین و تردد مرز دو کشور ایران و عراق هم گفت: یکی از نگرانی ها عبور غیرقانونی برخی اقلام و کالا از مرز است که قرار شد در این خصوص در ستاد اربعین پیش بینی های لازم صورت بگیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =