۱۱ شهریور ۱۳۹۸، ۹:۲۳
کد خبرنگار: 1222
کد خبر: 83460692
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کافه‌سرمایه در خراسان شمالی برگزار می‌شود

۱۱ شهریور ۱۳۹۸، ۹:۲۳
کد خبر: 83460692
کافه‌سرمایه در خراسان شمالی برگزار می‌شود

بجنورد- ایرنا- پارک علم‌وفناوری خراسان شمالی، پاییز امسال، رویداد «کافه‌سرمایه» را با هدف جذب سرمایه‌گذار برای واحدهای فناور این استان برگزار می‌کند.

رئیس این پارک روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برپایی این رویداد سرمایه‌گذاری برای ۲۱ مهرماه برنامه‌ریزی شده که ادامه آن نیز در آبانماه به مدت ۲ روز با همکاری شرکت کارن کراد برگزار می شود.

این رویداد با هدف تسهیل امر جذب سرمایه و ایجاد زمینه رشد برای استارتاپ‌های برتری که نیاز به جذب سرمایه دارند، تدارک دیده شده و در آن استارتاپ ها فرصت ارائه محصولات خود اعم از کالا و خدمات را به شبکه سرمایه گذاران می یابند.

مهران گرمه گفت: از ابتدای امسال بیش از ۴۰ واحد فناور خراسان شمالی در نمایشگاه‌‎های تخصصی و مطرح ملی و بین المللی حضور یافته‌اند که تنها شرکت در یکی از این نمایشگاهها منجر به ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و انعقاد تفاهم‌نامه شده است.  

وی افزود: واحدهای فناور ما در نمایشگاه هایی مانند اینوتکس، الکامپ و چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر حضور یافته و خدمات و محصولات خود را به بازارهای هدف معرفی کردند.

گرمه اظهار داشت: پارک های علم و فناوری از مزایای مناطق آزاد برخوردار هستند و شرکت های رشد یافته و مستقر در پارک علم و فناوری از مزایای ویژه مناطق آزاد شامل، معافیت ها و تسهیلات در بخش نیروی انسانی، عوارض معمول کشور و اجاره بلندمدت اراضی بهره مند می شوند.

وی با اشاره به پایان عملیات ساخت ساختمان نوآوری و فناوری و یک ساختمان کارگاهی در اراضی پارک علم و فناوری استان در سایت اداری ارکان، خاطرنشان کرد: این طرح‌ها بزودی با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افتتاح خواهد شد.

خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد و در این استان ۳۹ دانشگاه و موسسه آموزش عالی دولتی و آزاد با مجموع ۴۰ هزار دانشجو فعالیت دارند.

۷۶ شرکت فناور و دانش بنیان نیز در  این استان فعال است.

ب/۵۱۳۲

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha