۱۰ شهریور ۱۳۹۸، ۷:۴۸
کد خبر: 83459970
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه شنبه تا صبح یکشنبه

تهران-ایرنا- گفت و گوی تلفنی رئیس جمهوری با همتای فرانسوی خود و تاکید بر ضرورت انجام تعهدات برجامی اروپا، سکوت کمیته حقیقت یاب درباره مرگ مشکوک توله ببرهای باغ وحش مشهد، تیراندازی در ایالت تگزاس آمریکا با 5 کشته و 21 زخمی و بمباران زندان «المقصوف» واقع در استان ذمار یمن از سوی ائتلاف سعودی مهمترین عناوین خبری ایرنا در 12 ساعت گذشته است.

 اخبار داخلی::

تهران- رئیس جمهوری اسلامی ایران در گفت و گوی تلفنی با همتای فرانسوی خود گفت: اجرای کامل تعهدات طرفین در برجام و تأمین امنیت کشتیرانی آزاد در همه آبراهها از جمله خلیج فارس و تنگه هرمز، دو هدف اصلی ایران در مذاکرات کنونی است...اگر اروپا نتواند تعهدات خود را عملیاتی کند، ایران گام سوم در کاهش تعهدات برجامی را به اجرا خواهد رساند که البته این اقدام هم مانند دیگر مراحل اقدامی قابل بازگشت خواهد بود.

تهران- وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت : ساخت سامانه موشکی باور ۳۷۳ توسط جوانان ایرانی درس آموخته در مکتب عاشورا، موجب حیرت جهانیان شده است.

تهران- رییس دفتر رییس جمهوری با بیان اینکه برجام وقتی برای ما ارزش دارد که بتوانیم از منافع آن استفاده کنیم گفت: ایران درباره اقدامات بعدی خود بر اساس برجام، تا دو تا سه روز آتی تصمیم گیری می کند.

رشت - رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت گفت: برای همکارانم در شورا متاسفم، گویا شهر بدون شورا بهتر اداره می شود.

تهران - وزیر امور خارجه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: ایالات متحده مشغول دزدی دریایی و تهدید است تا مانع فروش نفت ایران به مشتریان سنتی خود شود. غُر نزنید آقای پمپئو! ما به همه و هر خریداری نفت خواهیم فروخت.

مشهد- پس از گذشت پنج روز از پایان مهلت کمیته حقیقت یاب مرگ مشکوک توله ببرهای باغ وحش مشهد که در خرداد ماه امسال رخ داد اعضای این کمیته همچنان در قبال این موضوع سکوت اختیار کرده اند.

اخبار خارجی::

بغداد- شیخ اکرم الکعبی دبیرکل جنبش نجبا از گروه‌های مقاومت اسلامی عراق با افشای سفر عناصر رژیم صهیونیستی با گذرنامه‌های آمریکایی به خاک عراق، هشدار داد که نیروی مقاومت قدرت رویارویی با رژیم‌ صهیونیستی را دارد.

تهران- سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان شنبه شب طی سخنانی به مناسبت آغاز ماه محرم درخصوص تاسیس کارخانجات موشک سازی در خاک لبنان گفت: موشک های نقطه زن به اندازه کافی داریم؛ اما کارخانه ساخت آن را نداریم.

بغداد- داعش در اقدامی کم سابقه، با بستن کمربند انفجاری به دو راس گاو، آنها را در مرکز یک روستا در شرق عراق منفجر کرد.

تهران- در پی تیراندازی در نزدیکی ۲ شهر ایالت تگزاس در جنوب آمریکا ۵ نفر کشته و دستکم ۲۱ تن زخمی شدند.

تهران- رئیس کمیته ملی امور اسرای یمن بامداد یکشنبه اعلام کرد که ائتلاف سعودی زندان «المقصوف» واقع در استان ذمار در غرب این کشور را بمباران کرد.

تهران- مقام‌های افغان اعلام کردند در پی انفجار یک بمب گذار انتحاری طالبان در شهر قندوز دستکم ۱۰ سرباز یا غیرنظامی کشته شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha