۳ شهریور ۱۳۹۸، ۱۸:۲۹
کد خبرنگار: 1829
کد خبر: 83450971
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همکاری دستگاه های اجرایی کرمان با دستگاه قضا جای تقدیر دارد

کرمان - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان کرمان از همراهی استانداری و مجموعه اجرایی استان با دستگاه قضائی تقدیر کرد و گفت: بر اساس تعاملات موجود بین مجموعه های قضائی و اجرایی در این استان، تحولات مثبت و بسیار خوبی رقم خورده است.

به گزارش ایرنا، یدالله موحد عصر یکشنبه در دیدار با استاندار کرمان به مناسبت هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: امیدواریم در پرتوی تعامل و همراهی بین مجموعه های قضائی و اجرایی، خدمات دولت و قوه قضائیه در فضای تعاملی به مردم ارائه و تقویت شود.

وی اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر، ۲ یار صدیق و همسنگر در عرصه ایمان و عدالت خواهی بودند که با وفاداری بر عهد و پیمان خویش و اصول و ارزش های انقلاب اسلامی و تشکیل دولت مکتبی، در دوران کوتاه اما پر برکت عمر خود تلاش کردند تا در راستای رفع محرومیت، تبعیض و بی عدالتی گام های بلندی بردارند.

عالی ترین مقام قضائی استان کرمان در ادامه با اشاره به فعالیت ۳۱۵ شورای حل اختلاف با یک هزار و ۵۰۰ عضو در استان کرمان گفت: این شوراها ظرفیت بسیار ارزشمندی است که در این استان موفقیت های بسیار خوبی را رقم زده اند.

وی تصریح کرد: رویکرد جدید قوه قضائیه برای ارجاع پرونده ها به شوراهای حل اختلاف، در کاهش ورودی به دادگستری و سیستم قضائی بسیار تاثیرگذار خواهد بود که در این رابطه نیاز است ظرفیت شوراها فعالتر شده و توسعه یابد.

رئیس شورای قضایی استان کرمان همچنین گفت: همراهی استانداری کرمان برای کلنگ زنی مجتمع قضائی ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی جای تقدیر دارد و امیدواریم در هفته دولت سال آینده شاهد افتتاح این مجموعه باشیم.

وی از پیگیری های استاندار کرمان برای ساماندهی وضعیت زندان کهنوج نیز تقدیر کرد و اظهار داشت: جمع قابل توجهی از زندانیان جرائم غیرعمد این استان بر اساس پیگیری ها و مساعدت های انجام شده از زندان ها آزاد شده اند که گام بسیار بلند و ارزشمندی بوده است.

۳۰۲۹/۷۴۴۰

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha