توضیح شرکت توسعه اماکن ورزشی درباره خرابی گیت‌های ورزشگاه آزادی

تهران- ایرنا- شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ضمن عذرخواهی از ناهماهنگی بوجود آمده در استقرار تماشاگران مسابقه پرسپولیس و پارس جنوبی در ورزشگاه آزادی، توضیحاتی در این باره ارائه کرد.

روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور روز پنجشنبه درباره مشکلات بوجود آمده در گیت‌های هوشمند ورزشگاه آزادی اعلام کرد: طراحی گیت های ورودی و سامانه فروش بلیت الکترونیک در ورزشگاه آزادی با رعایت استانداردهای بین المللی و مطابق با استادیوم‌های معتبر جهان، از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، برای نخستین بار در مسابقه امروز (پنجشنبه) بین پرسپولیس و پارس جنوبی اجرا شد.

در ادامه توضیحات شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور آمده است: این طرح به نوبه خود یک طرح جدید در راستای رویکرد پیشرفت و توسعه در ورزش کشور با قابلیت بالایی است، ولی متاسفانه شاهد مراجعه تعداد زیادی از تماشاگران به ورزشگاه آزادی بدون در اختیار داشتن بلیت و کارت ملی بودیم که موجب بی نظمی و ازدحام در ورود سایر تماشاگران شد.  به این صورت که بیش از ۱۰ هزار نفر از طریق سایت اقدام به خرید بلیت الکترونیکی کرده و تعداد زیادی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه، این مهم را اجرا نکرده و بیش از ۲۰ هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند.

شرکت توسعه ضمن عذرخواهی از تماشاگرانی که قوانین را رعایت و اقدام به خرید بلیت کرده بودند، خواستار رعایت نظم از سوی تمامی تماشاگران در مسابقات بعدی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =