۲۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹
کد خبرنگار: 1464
کد خبر 83401294
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیران مهریز ملزم به پاسخگویی شفاف به مطالبات شهروندان هستند

یزد - ایرنا- فرماندار مهریز گفت: ما خدمتگزار مردم هستیم، باید پاسخگویی شفاف به مطالبات آنها در دستور کارها باشد، این امر رسالتی مهم و یکی از ضرورت‌های حقوق شهروندی است.

رضا زارع زاده مهریزی روز پنجشنبه در جمع کارکنان امور مالیاتی شهرستان افزود: تکریم ارباب رجوع و فرهنگ سازی پرداخت مالیات در منطقه باید در اولویت کارها قرار گیرد.

وی ادامه داد: برخورد کارمندان همراه با سعه صدر با مراجعه‌کنندگان و رسیدگی به مشکلات تا حصول نتیجه و تسهیل در امر خدمت‌رسانی به مردم محور برنامه‌ها باشد.

این مسئول اظهار داشت: با توجه به مشکلات اشتغال دستگاه‌های اجرایی به خصوص اداره امور مالیاتی باید تعامل دوسویه با صنایع داشته باشدو با رعایت قانون بتوانیم میزان تولید را افزایش و نرخ بیکاری را کاهش دهیم.

در این نشست وضعیت رسیدگی به امور مراجعان و مودیان مالیاتی و همچنین پرونده‌های مالیانی و شیوه دریافت و تعامل با اصناف و بازاریان و صاحبان صنایع مورد بررسی قرار گرفت.

مهریز سه هزار و ۵۰۰ مودی مالیاتی دارد.

مرکز شهرسنان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

۷۵۴۱/‏‬ ۲۰۴۷/‏

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =