۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۸:۵۸
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 83400066
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبت نام ۶۵ درصد دانش آموزان کردستانی درمدارس قطعی شد

سنندج - ایرنا - تاکنون ثبت نام ۶۵ درصد دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی کردستان در سامانه سناد برای سال تحصیلی ۹۸-۹۹ قطعی شده است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از ابتدای آغاز ثبت نام دانش آموزان کردستان در مدارس برای سال تحصیلی جدید تاکنون ۱۸۷ هزار نفر به صورت قطعی ثبت نام شده اند که این تعداد حدود ۶۵ درصد دانش آموزان استان را شامل می‌شود.

طالب محمدی با بیان اینکه ۴۹ هزار نفر از این تعداد را دانش آموزان دوره متوسطه اول تشکیل می دهند، افزود: سامانه سناد تاکنون برای دانش آموزان دوره متوسطه دوم فعال نشده است.

وی اضافه کرد: همچنین براساس آخرین آمار، ۱۳۸ هزار نفر از دانش آموزان ثبت نام شده برای سال تحصیلی جدید در استان دانش آموزان دوره ابتدایی هستند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان اظهار داشت: ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ از خرداد ماه آغاز شده و برابر مهلت اعلام شده باید تا پایان مرداد ماه ۹۸ دانش آموزان نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود امسال تعداد دانش آموزان استان به حدود ۳۰۰ هزار نفر برسد، افزود: تسریع در انجام ثبت نام موجب می‌شود سال تحصیلی جدید به موقع و با نشاط و شادابی بیشتر آغاز شود لذا از اولیا و دانش آموزان انتظار می رود نسبت به انجام فرایند ثبت نام در سریعترین زمان ممکن اقدام کنند.

در سال تحصیلی (۹۸ - ۹۷) ۲۹۰ هزار دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی در سه هزار و ۸۰۰ مدرسه شهری و روستایی استان کردستان تحصیل کردند.

۷۳۴۸ / ‏‬ ۳۰۳۴

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha