خدمات الکترونیکی در مدت زمان کوتاهی اجرایی می شود

تهران- ایرنا- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در اجرای برنامه خدمات الکترونیکی باید کارها را تسریع کنیم و در دوره کوتاه تری فعالیت ها را انجام دهیم.

به گزارش سازمان تامین اجتماعی، مصطفی سالاری در جریان بازدید از بخش های مختلف شعبه چهار تامین اجتماعی تهران بازدید کرد و در جریان خدمت رسانی به بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان قرار گرفت.
وی همچنین با تعدادی از مراجعان و بیمه شدگان گفت وگو کرد و نحوه ارائه خدمات را جویا شد.
سالاری در جلسه با رئیس و معاونان شعبه ۴ تهران گفت: مسائل مطرح شده در این شعبه اکثراً در تمامی شعب سازمان تامین اجتماعی وجود دارد و بایستی این موارد را با حضور نمایندگان کارفرمایان، بازنشستگان و بیمه شدگان بررسی و رسیدگی کنیم.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به برنامه های این سازمان گفت: تنقیح قوانین را ادامه خواهیم داد و رویکرد توسعه سرویس های الکترونیکی بسیار مورد توجه است. خدمات غیر حضوری بایستی با قدرت و جدیت بیشتری اجرایی شود.
مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به همراه تعدادی از اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد این سازمان در پنجمین روز از هفته تامین اجتماعی از شعبه ۴ تهران بازدید کرد.
هفته تامین اجتماعی از ١٩ تا ٢۵ تیرماه است.
سازمان تامین اجتماعی ۴٢ میلیون بیمه شده دارد که همه خدمات بیمه ای و درمانی را به بیمه شدگان و مستمری بگیران ارائه می دهد در حال حاضر ۶٠ خدمت به صورت غیر حضوری است و قرار است تا پایان سال تعداد خدمات غیرحضوری به ٢٠٠ خدمت برسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =