۲۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۵:۱۵
کد خبر: 83395344
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اقدامات بنیاد مسکن تهران در دشت‌آزادگان تشریح شد

تهران- ایرنا- بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران پس از دریافت ابلاغ رئیس این سازمان، مسئولیت ساخت و سازها و انتقال خدمات و امکانات به دشت آزادگان استان خوزستان را بر عهده گرفت.

غلامرضا صالحی مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون بیش از یک هزار و ۲۰۰ تن سیمان و ۱۶۸ هزار تن میلگرد رایگان به سیل زدگان استان خوزستان در دشت آزادگان و هویزه اختصاص یافته است.

وی یادآورشد: پس از وقوع سیل فروردین امسال و آسیب دیدن واحدهای مسکونی شهری و روستایی در استان خوزستان، لرستان و گلستان، بنیاد مسکن به عنوان دستگاه متخصص در امر بازسازی مناطق آسیب دیده از بلایای طبیعی در استان‌های مختلف از جمله استان خوزستان حضور یافت.

صالحی اظهارداشت: در این میان بازسازی دو شهرستان دشت آزادگان و هویزه بر عهده بنیاد مسکن استان تهران قرار گرفت و بلافاصله ستاد بنیاد مسکن استان تهران در منطقه دشت آزادگان تشکیل شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران گفت: این بنیاد تعداد زیادی از ماشین آلات سنگین راهسازی و ساختمانی و بیش از ۴۰ تن از متخصصین فنی و مهندسان مجرب خود را به منطقه اعزام کرد.

وی خاطرنشان کرد: تا کنون بیش از یک هزار و ۲۰۰ تن سیمان رایگان از یک هزار و ۵۰۰ تن سهمیه اختصاصی به این دو شهرستان و همچنین بیش از ۱۶۸ تن میلگرد رایگان از ۱۷۲ تن سهمیه اختصاصی به متقاضیان سیل زده تحویل شده است.

صالحی ادامه داد: تاکنون برای بیش از ۲۰۰ واحد مسکونی پروانه رایگان صادر شده و با مشارکت مردم برای ۳۶۰ واحد مسکونی دیگر دستور نقشه صادر شده است و ۸۶۵ متقاضی جهت دریافت تسهیلات قرض الحسنه به بانک‌های عامل معرفی شده اند.

از یک اردیبهشت سال جاری مسئولیت بازسازی مناطق سیل زده خوزستان در دشت آزادگان و هویزه به بنیاد مسکن استان تهران محول شده است.

استان تهران در فروردین امسال نیز با دستور وزیر کشور به عنوان استان معین در منطقه سیل زده دشت آزادگان استان خوزستان حاضر شده بود.

تهرا م/۳۰۰۱//‏۱۳۴۸

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha