۱۵ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۰۰
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 83382636
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر برای حضور مقتدر در لیگ برتر نیازمند تقویت است

بوشهر- ایرنا- تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر که امسال برای نخستین بار به لیگ برتر فوتبال کشور راه یافته برای حضور مقتدر در این مسابقات به تقویت و حمایت همه جانبه نیازمند است.

شاهین شهرداری بوشهر در سال ۹۴ با حضور در لیگ دسته ۳ فوتبال کشور تاسیس شد اما در فصل ۹۵- ۹۶ اقدام به خرید امتیاز نماینده ایلام در لیگ دسته ۲ کرد.
این تیم در دومین فصل حضور خود در لیگ ۲ با هدایت مهدی پاشازاده به لیگ دسته یک صعود کرد.
تیم شاهین شهرداری بوشهر در عمر کوتاه چهار ساله خود موفق شد در فصل ۹۷ - ۹۸ با سر مربیگری عبدالله ویسی به لیگ برتر فوتبال کشور راه یابد.

شهرداری بوشهر که بتازگی مجوز تیم داری و حمایت از شاهین را برای یک سال در لیگ برتر از وزارت کشور دریافت کرده است به دنبال یافتن اسپانسرهای هایی برای تقویت همه جانبه این تیم است.

در این ارتباط شهردار بندر بوشهر از مجمع نمایندگان این‌استان در مجلس‌شورای اسلامی خواست زمینه ساز حضور مقتدر تیم فوتبال شاهین در لیگ برتر فوتبال شوند.
سید نورالدین امیری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شاهین گرچه با پسوند شهرداری بوشهر درآستانه رقابت با تیم های لیگ برتری قرار گرفته ولی به واسطه محبوبیتش در اقصی نقاط استان هوادارانی دارد که در سرما و گرما برای تشویق این تیم حاضر می شوند.
وی بیان کرد: با این میزان دربرگیری هوادار به نوعی هر چهار نماینده بوشهر در مجلس شورای اسلامی باید خود را در قبال حمایت از تیم شاهین مسئول بدانند.
امیری ادامه داد: با توجه به تعامل و همگرایی موجود بین نمایندگان استان بوشهر آنها می توانند با بهره گیری مطلوب از این ظرفیت زمینه ساز حضور مقتدرانه شاهین در لیگ برتر شوند.
وی افزود: همچنین در اجرای مسئولیت اجتماعی صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و سایر ظرفیت های درآمدی موجود در این استان نمایندگان می توانند با استفاده از راهکارهای قانونی اعتباراتی را از این منابع برای کمک به تیم شاهین جذب کنند.
امیری ادامه داد: در این زمینه یکی از نمایندگان مجلس موفق به جذب اعتبار ۴۰ میلیارد ریالی برای یکی از تیم های جنوبی استان بوشهر شده که باتوجه به مقوله ایجاد نشاط اجتماعی این مهم برای شاهین شهرداری بوشهر نیز قابلیت تحقق دارد.
وی افزود: رایزنی برای جذب حامی مالی از دیگر راهکارهایی است که می تواند زمینه حضور هر چه با کیفیت تر شاهین در سطح اول فوتبال کشور شود.
امیری بیان کرد: هر چند با صادر شدن مجوز تیم داری شهرداری در لیگ برتر بارقه های امید را در دل بوشهری ها روشن شده ولی باید توجه داشت که شهرداری به تنهایی قادر به زمینه سازی برای موفقیت شاهین نیست.
وی گفت: با این وجود شهرداری حمایت از شاهین را در الویت های اصلی خود قرار داده زیرا عتقاد دارم شهر سالم تنها با وجود شهروندانی با نشاط محقق می شود.
۷۲۱۲/‏۶۰۴۳

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha