اجرای زیر نظام های سند تحول بنیادین در پروژه مهر ۹۸ در اولویت قرار گیرد

کرج – ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: اجرای زیر نظام های سند تحول بنیادین در پروژه مهر ۹۸ با رویکرد مدرسه محوری در اولویت قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، سالار قاسمی روز دوشنبه در نشست شورای استانی ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش البرز اظهارداشت: پروژه مهر نماد برنامه کیفی، برنامه ریزی عملیاتی، وحدت فرماندهی و یک پروژه فراسازمانی است.
وی بیان داشت: امسال رویکرد آموزش و پرورش در پروژه مهر اجرایی کردن زیرنظام های ۶ گانه سند تحول بنیادین و استقرار کامل نظام مدرسه محوری است.
قاسمی خاطرنشان کرد: همه اعضای پروژه مهر از اداره کل تا مدرسه باید بدانند این برنامه به منظور انسجام نیروها، در راستای تلاش برای رفع نواقص و کمبودها است تا آغاز سال تحصیلی با شایستگی تمام انجام شود.
وی ادامه داد: برای اجرای پروژه مهر نیاز به پای کارآمدن همه افراد و ارگان ها در سطح استان داریم زیرا این پروژه ملی و فراسازمانی است.
قاسمی با بیان اینکه اگر مدیری اعتقاد دارد در آموزش و پرورش کار به خوبی پیش می رود باید جلوه آن را در اجرای پروژه مهر دید، یادآورشد: پروژه مهر کارنامه مدیریتی آموزش و پرورش است و نشان می دهد تا چه مقدار می توانیم کارعملیاتی انجام بدهیم.
وی تاکید کرد: شعار آموزش و پرورش استان هم برای امسال ارتقاء مدیریت و نشاط تربیتی است که البته باید در خصوص نشاط تربیتی به صورت کامل در کارگروه های ستاد، بحث و بررسی شود.
در این نشست اعضای شورای استانی پروژه مهر ۹۸ در آموزش و پرورش البرز به بیان دیدگاه های خود پیرامون اجرای کمی و کیفی این پروژه مهم در استان پرداختند.
استان البرز ۴۶۰ هزار دانش آموز دارد.
۲۸۱۹/ ۶۱۵۵

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =