۳۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۳۳
کد خبر: 83363319
T T
۰ نفر
فساد مانع اصلی توسعه و پیشرفت است

خرم آباد - ایرنا - رئیس کل دادگستری لرستان گفت: فساد یکی از موانع اصلی توسعه و پیشرفت است و باید باید با مفسدان برخورد شود.

به گزارش ایرنا، جعفر بدری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه خرم آباد اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب انواع دشمنی‌ها از خارج و داخل با انقلاب شکل گرفت و در داخل عده‌ای از اشخاص کوتاه فکر که تحت تأثیر تفکرات القایی بودند شروع کردند به توطئه علیه ملت ایران و ترورهایی را انجام دادند.

وی گفت: اکنون با دو دشمن درگیر و در دو جبهه مشغول نبردیم هستیم، یکی جبهه دشمن خارجی است که نیروهای مسلح ایران و سپاه پاسداران و ارتش در آب‌های خلیج فارس به جان فشانی و دفاع از مرزهای کشور اقدام می‌کنند و جبهه دیگر جبهه داخلی است، ‬ جبهه ای که دشمنان نظام و انقلاب از زمان پیروی انقلاب تاکنون فعالیت داشته است.

بدری بیان کرد: شناخت دشمن خارجی آسان است اما شناخت دشمن در جبهه داخلی بسیار سخت و دشوار است.

وی افزود: بیشترین ضربه را در طول ۴۰ سال عمر انقلاب از جبهه داخلی خوردیم، کسانی که با ظاهر انقلابی و دین داری آمدند و بعد از فرصت‌ها استفاده کردند تا ضربه‌ای به نظام وارد کنند.

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: قوه قضائیه تمام تلاش خود را برای معرفی این جبهه در داخل کشور بکار گرفته، تمام تلاش خود را می‌کند تا جلوی پیشرفت این جریان خطرناک را بگیرد.

وی افزود: فضاسازی هایی علیه قوه قضائیه ممکن است صورت بگیرد اما بدانید ‬قوه قضاییه و دادگستری در مقابل این فضاسازی ها عقب نشینی نخواهد کرد.

بدری ادامه داد: یکی از این جریان های خطرناک جریان فسادی است که در دستگاه‌های دولتی شکل گرفته است و شناسایی آن نیاز به مهارت دارد.

وی اظهار داشت: در ماه های اخیر تلاش بسیاری در استان کرده ایم، برخی از این جریان ها شناسایی و برای آنها تشکیل پرونده شده است.

وی گفت: امروز فساد در هر کشوری یکی از موانع اصلی توسعه و پیشرفت است و باید تمام سعی و تلاش را متمرکز کنیم تا این جریان فساد را شناسایی و قلع و قمع کنیم.

رئیس کل دادگستری لرستان افزود: موفقیت های زیادی در شناسایی جریان فساد در لرستان و برخورد با آنها انجام شده است داشته ایم و با کمک دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی برخی از جریان ها را شناسایی و پرونده تشکیل شده و عده‌ای را هم بازداشت کرده اند.

۳۲۱۰/‏۶۰۶۰

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha