۲۴ خرداد ۱۳۹۸، ۱۷:۰۴
کد خبرنگار: 1008
کد خبر: 83353116
T T
۰ نفر
رئیس بانک مرکزی: آذربایجان شرقی استعداد بسیار بالایی در صادرات دارد

تبریز - ایرنا - رییس کل بانک مرکزی کشور با بیان اینکه آذربایجان شرقی استعداد بسیار بالایی در صادرات دارد، گفت: امید زیادی به صادرات این استان داریم و برای افزایش آن ابزارهای لازم و تسهیلات پیش بینی شده است.

عبدالناصر همتی روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آذربایجان شرقی با توجه به وجود ظرفیت‌های بالایش می‌توانست در موقعیت بهتری قرار گیرد.

وی گفت: صادر کنندگان و تولید کنندگان استان مشکلاتی دارند که قرار شد با حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی بررسی و رفع شود.

همتی با اشاره به دستاورد سفر دو روزه‌اش به تبریز گفت: در این سفر جلسات مفیدی با مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی، مسئولان بانک‌ها و فعالان اقتصادی استان در خصوص تامین نقدینگی واحدهای تولیدی، نقش بانک‌ها در پیشبرد پیشرفت اقتصادی استان و کمک به صادر کنندگان داشتیم.

رییس کل بانک مرکزی ادامه داد: به همت استاندار آذربایجان شرقی و توصیه‌هایی که به بانک‌ها داشتند، مقرر شد تا جلسه‌ای برای طرح مشکلات در تهران با حضور فعالان اقتصادی برگزار شود تا بعد از این سفر بتوانیم شاهد جهش خوبی در فعالیت‌های اقتصادی آذربایجان شرقی باشیم.

همتی در سفر دو روزه ای که به تبریز داشت در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی تبریز نیز شرکت کرد.

۶۱۳۲/۳۰۷۷

اخبار مرتبط