۲۳ خرداد ۱۳۹۸، ۲۳:۵۹
کد خبر: 83352517
T T
۰ نفر

دومین یادواره شهید گیلانی مدافع امنیت برگزار شد

۲۳ خرداد ۱۳۹۸، ۲۳:۵۹
کد خبر: 83352517
دومین یادواره شهید گیلانی مدافع امنیت برگزار شد

لاهیجان - ایرنا - دومین یادواره شهید حسن عشوری شهید مدافع امنیت کشور، غروب پنجشنبه در شهرستان رودسر واقع در شرق استان گیلان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام سید مهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در این مراسم که در گلزار شهدای امامزادگان ماچیان رودسر برگزار شد، گفت: چهل سال از انقلاب اسلامی گذشته و امروز کشور در اوج اقتدار است و قدرت آن در بیرون مرزها بیشتر از درون آن است.

وی اظهار داشت: پیام شهیدانی چون حججی و عشوری این بود که ما رسالت خود را انجام دادیم و انقلاب را حفظ کردیم و رسالت نسل‌های بعدی این است که انقلاب و راه امام راحل را در این مسیر حفظ کنند.

خاموشی افزود: در اوایل انقلاب منافقین در کوچه و پس کوچه‌ها سنگر بسته بودند ولی مردم با آنها جنگیدند و طی هشت سال دفاع مقدس نیز دشمن را پس زدند و برای کشور عزت آوردند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تأکید بر توان داخلی را رمز موفقیت خواند و تصریح کرد: باید بتوانیم با تمام توان و تکیه بر توان داخلی، تحریم‌ها و تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

حسن عشوری شهید مدافع امنیت، اهل شهرستان رودسر بود که در خردادماه سال ۱۳۹۶ در مبارزه با گروهک‌های تکفیری و تروریستی در چابهار استان سیستان و بلوچستان به فیض شهادت رسید و پیکرش در گلزار شهدای امامزادگان روستای ماچیان رودسر به خاک سپرده شد.

شهرستان رودسر در ۷۵ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

۶۰۲۹ / ‏‬ ۲۰۰۷

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha