۲۳ خرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۳۶
کد خبر: 83352099
T T
۰ نفر

۴۵۰ مجمع خیرین مدرسه ساز در کشور ثبت شده است

۲۳ خرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۳۶
کد خبر: 83352099
۴۵۰ مجمع خیرین مدرسه ساز در کشور ثبت شده است

مشهد- ایرنا- نایب رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور گفت: هم اکنون ۴۵۰ مجمع خیرین مدرسه ساز در کشور ثبت شده است که خیرین می‌توانند با عضویت در این مجامع هر مبلغی که در توان دارند اهدا کنند تا سر جمع این کمک‌ها به ساخت مدارس جدید منجر شود.

ناصر قفلی در بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان خراسان رضوی در مشهد افزود: حضور ده‌ها هزار خیر مدرسه ساز در کشور فرصت مغتنمی است که باید از آن نهایت بهره را برای تعلیم و تربیت نسلی توانمند و آینده ساز برد.

وی ادامه داد: با شرایط اقتصادی موجود مدرسه سازی گران تمام می‌شود اما می‌توان با ادامه همت والای خیرین، مدارس جدید را با مشارکت چندین خیر با یکدیگر ساخت تا همچنان این نهضت ادامه پیدا کند.

نایب رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور گفت: حضور و مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی در همه استان‌ها قابل تقدیر و مثال زدنی است و هر زمان که با وقوع حادثه‌ای شاهد خسارت به مدرسه‌ها بودیم خیرین با حضور پررنگ و قوی خود سعی در بازسازی دوباره داشته‌اند.

قفلی با گرامیداشت یاد دکتر حافظی رئیس این مجمع گفت: هیچ خدمتی بالاتر از مدرسه سازی در کشور نیست و مرگ هم به سراغ همه ما خواهد آمد اما آنچه مهم است این است که کار امروز را به فردا واگذار نکنید و بدانید که مدرسه سازی آرامش می‌آورد.

سال گذشته هزار و ۲۸ کلاس درس با زیربنای ۱۱۰ هزار و ۶۹۰ متر مربع در استان خراسان رضوی به بهره برداری رسیده است که از این تعداد ۱۳۹ پروژه با ۶۶۳ کلاس و زیربنای ۶۶ هزار و ۹۹۶ مترمربع با مشارکت خیرین مدرسه ساز ساخته شده است.

۷۴۹۶/‏۱۹۲۲

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha