۲۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۳۸
کد خبرنگار: 952
کد خبر: 83348546
T T
۰ نفر

۲۵۵ تن شکر دولتی در شهرستان ری توزیع شد

۲۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۳۸
کد خبر: 83348546
۲۵۵ تن شکر دولتی در شهرستان ری توزیع شد

شهرری - ایرنا - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری گفت: ۲۵۵ تن شکر دولتی به منظور رفاه حال مصرف کنندگان و تنظیم بازار از ابتداری سال جاری تاکنون در این شهرستان توزیع شده است.

عزیزاله افضلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این میزان، ۱۳۵ تن در بسته بندی های ۹۰۰ گرمی در میان مردم توزیع و ۱۲۰ تن نیز به اعضای اتحادیه صنف قنادان اختصاص داده شد.

وی ادامه داد: پنج عامل پخش شکر در شهرری و ۶ عامل نیز در سایر شهرها و بخش‌های تابعه وظیفه توزیع این کالای اساسی را برعهده دارند و توزیع شکر دولتی نیز در این مراکز با نظارت بازرسان اداره صمت و بخشداری های انجام می شود.

افضلی با بیان اینکه شهرستان ری یکی از محل های تجمع واحدهای تولید مواد غذایی بخصوص شیرینی جات محسوب می شود، تصریح کرد: ۳۲۰ تن شکر دولتی نیز برای واحدهای تولیدی دارای پروانه بهره برداری و واحدهای صنفی مجوز دار اختصاص داده شده که به زودی در میان این واحدها توزیع خواهد شد.

وی یادآور شد: اداره صمت شهرستان ری در حال حاضر ۵۰ تن قند دولتی تحویل گرفته و به زودی توسط عوامل پخش به دست مردم خواهد رسید، ۱۲ تن گوشت دولتی در میان کبابی های و ۱۰۰ حلقه لاستیک نیز در میان کامیون داران توزیع شده است.

افضلی با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار استان ۳۰۰ تن برنج دولتی با نرخ هفت هزار و ۳۰۰ تومان به شهرستان ری اختصاص داده است، گفت: تاکنون ۳۰ تن آن جذب شده و از آنجایی که قیمت آن با بازار آزاد تفاوت چندانی ندارد مورد استقبال مردم واقع نشد.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیت ۷۷۰ هزار نفر در جنوب پایتخت واقع شده است.

۳۲۱۸/‌۶۰۰۳

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha