۱۷ خرداد ۱۳۹۸، ۲۰:۰۹
کد خبر: 83343084
T T
۰ نفر
«امیر مرادی» به فاصله چهار روز ۲ بار قهرمان شد

تهران- ایرنا- «امیرمرادی» دونده دوهای نیمه استقامت ایران به فاصله چهار روز ۲ مرتبه در رقابت های دو و میدانی جایزه بزرگ آسیا «چونگ کینگ» چین قهرمان شد.

مرادی امروز (جمعه) در مرحله پایانی این مسابقات در ماده ۸۰۰ متر با ثبت زمان یک دقیقه و ۴۹ ثانیه و ۹۹ صدم عنوان قهرمانی این رقابت ها را کسب کرد.


مرادی پیش از این و درروز نخست این رقابت ها که سه شنبه گذشته برگزار شد نیز ۸۰۰ متر را در زمان یک دقیقه ۴۹ ثانیه و ۹۹ صدم ثانیه دوید و زودتر از سایرین از خط پایان گذشته بود.


بدین ترتیب نماینده دوهای نیمه استقامت ایران به فاصله چهار روز ۲ بار بر سکوی قهرمانی ماده ۸۰۰ متر رقابت های جایزه بزرگ چین ایستاد و قهرمان شد.


این درحالی است که «عبدالرحیم درزاده» جوان خوش آتیه سیستانی کشورمان نیز که دراین ماده حاضر بود ۸۰۰ متر را در زمان یک دقیقه و ۵۳ ثانیه و ۲۱ صدم ثانیه دوید و چهارم شد.


او در مرحله نخست نیز با ثبت رکورد یک دقیقه و ۵۱ ثانیه و ۴۵ صدم ثانیه چهارم شده بود.


همچنین «شاهین مهردلان» نماینده کشورمان در پرتاب وزنه نیز درمرحله پایانی با پرتاب هجده متر و ۳۵ سانتی متری در جایگاه چهارم ایستاد.


مهر دلان در روز نخست با ثبت رکورد نوزده متر و ۹ صدم سانتی متر عنوان پذیرش سوم این مسابقات را از آن خود کرده بود.


مرحله نخست رقابت های دو و میدانی جایزه بزرگ چین سه شنبه گذشته در «چونگ کینگ» برگزار و امروز (جمعه) با پی گیری این مسابقات در مرحله پایانی پرونده این رقابت ها بسته شد.


ورزشی **۹۱۴۴**۹۱۲۹

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha