۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۱۴
کد خبرنگار: 897
کد خبر: 83335344
T T
۰ نفر
انقلاب باعث بیداری جهان اسلام شد

شهرکرد - ایرنا- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس و با اشاره به در پیش بودن سالگرد ارتحال امام راحل گفت : انقلاب اسلامی ایران باعث بیداری جهان اسلام شده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه های آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد افزود: امام راحل بیداری و بصیرت را در ایران ایجاد کردند، انقلاب باعث بیداری جهانی ایجاد کرده است.


به گفته وی، دستاوردهای انقلاب و امام، کتاب‌های مهمی می‌شود و راهی که امام جلوی پای ما گذاشت راه نورانی و سعادت بشری است که همه انبیاء در پی آن بودند که این راه ماندنی و تداوم یافتنی است و رویش‌های انقلاب اکنون زیاد است.


خطیب جمعه شهرکرد گفت: باید بکوشید در انقلاب ریزش وجود نداشته باشد و بدون شک مفاسد به ریزش می‌انجامد و فاسد در درون انقلاب ریزش آفرین است و انقلابیون این مساله را نمی‌پسندند.
وی به سالروز ارتحال ملکوتی امام اشاره کرد و گفت: انتخاب مقام معظم رهبری بعد از ارتحال حضرت امام در واقع به عنوان یک امر نورانی و یک امر برجسته، به عنوان یک نیایت غیبی از ناحیه پروردگار متعال که رمز تداوم انقلاب تا امروز یکی همین رهبری حکیم و فرزانه است و امام راحل پیرامون مقام معظم رهبری زیباترین جملات را فرمودند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل تاکید کرد: بیداری اسلامی مرهون انقلاب اسلامی ایران است و امروز جوانان همه مراقب باشند دشمن در میان ما راه پیدا و رخنه نکند که ماندگاری ما در سایه سلامت ایمانی و سلامت تقوا است.


خطیب جمعه شهرکرد با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: شما جهادگران، مجاهدان راستین که امروز به حق لبیک گفتید و به وظیفه دینی، اخلاقی، سیاسی به آن جامه عمل پوشاندید.
نکونام افزود: روز قدس و این حضور تجلی جهاد قرآنی است که به فرمان امام راحل مان صورت می گیرد و امروز وضع صهیونیست ها و اسرائیل غاصب به طور کامل یک وضع خانه عنکبوتی است، اینها تعارف نیست، واقعیت است چون سلاح نظامی شان کاربرد ندارد، این همه تا دندان مسلح شدند ولی می بینند فایده ای به حال شان ندارد و نمی توانند مقاومت کنند.
خطیب جمعه شهرکرد افزود: اسرائیل برای خودش گنبد آهنین درست کرده است اما این گنبد آهنین شان بی خاصیت شده است و کارایی برایشان ندارد و یهودیان واقعی در سراسر جهان به هیچ عنوان به رژیم صهیونستی نبسته اند و رژیم اشغالگر قدس را جعلی و پوشالی می دانند.
وی به در پیش بودن عید سعید فطر اشاره کرد و گفت: ابتدا و انتهای ماه مبارک رمضان را تقویم اثبات نمی کند بلکه باید با علم رصد آن را تعیین کرد و ملاک رویت ماه است.


۲۰۹۷
 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha