۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۴۵
کد خبر: 83334791
T T
۰ نفر
کرمانی ها در دفاع از مردم مظلوم فلسطین راهپیمایی کردند

کرمان - ایرنا - خیل گسترده مردم روزه دار کرمانی امروز (جمعه) با شرکت در راهپیمایی روز قدس، حمایت و همبستگی خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

به گزارش ایرنا، هزاران نفر از مردم و مسئولان کرمانی با شرکت در این راهپیمایی مسیر میدان توحید تا مصلی امام علی (ع) این شهر را در آخرین جمعه ماه رمضان پیمودند.
مردم کرمان با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و حمل بنرهایی با همین مضمون حمایت خود را از ملت فلسطین اشغالی اعلام کردند.


با وجود گرمی و آلایندگی هوا اقشار مختلف مردم دیار کریمان بویژه نوجوانان پلاکاردهایی از مبارزان فلسطینی و همچنین برخی جنایات صهیونیست‌ها را با خود حمل می‌کردند.
براساس گزارش خبرنگاران ایرنا در استان پهناور کرمان راهپیمایی روز جهانی قدس امروز به صورت همزمان در ۱۵۰ نقطه این استان کرمان برگزار شد و مردم با شعارهای کوبنده مرگ بر امریکا و اسراییل یکبار دیگر حمایت خود را از مبارزان فلسطینی علیه اشغالگران غاصب صهیونیستی ابراز داشتند.


همچنین پس از این آئین، بیانیه راهپیمایی روز قدس به عنوان مظهر وحدت ملت‌های اسلامی در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و حفظ آرمان‌های جمهوری اسلامی و محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس و فعالیت‌های اخیر آمریکا قرائت شد.
۷۴۲۰/‏‬ ۵۰۵۴

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha