۸ خرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۲۵
کد خبر: 83333033
T T
۰ نفر
سه قایقران کرمانشاهی به اردوی تیم های ملی دعوت شدند

کرمانشاه- ایرنا- رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه از حضور 2 بانوی قایقران کرمانشاهی در اردوی تیم ملی روئینگ و دعوت از یک قایقران دیگر به اردوی تیم ملی آب های آرام مردان کشورمان خبر داد.

پیمان ضیایی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نازنین رحمانی و هانیه بیداد به همراه علی اجاقی سه قایقران کرمانشاهی هستند که به تیم‌های ملی روئینگ بانوان و آب‌های آرام مردان دعوت شده‌اند.


وی افزود: اردوی ملی پوشان روئینگ بانوان ایران با حضور ۹ ورزشکار از ششم خرداد در دریاچه آزادی تهران آغاز شده و تا بیست و چهارم همین ماه ادامه می‌یابد.


ضیایی تصریح کرد: ملی پوشان دعوت شده به اردوی تیم ملی روئینگ بانوان ایران خود را برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو آماده می‌کنند.


رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه یادآور شد: چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی روئینگ بانوان ایران زیرنظر بهناز مرادخانی و آنا بلوریان مربی و کمک مربی تیم ملی در حال برگزاری است.


وی در ادامه به دعوت علی اجاقی به اردوی تیم ملی آب‌های آرام مردان ایران نیز اشاره کرد و گفت: این اردو از روز جمعه ۱۰ خرداد و به میزبانی دریچه شورابیا اردبیل برگزار می شود.


ضیایی با بیان اینکه ۱۰ قایقران به این اردو که تا روز ۲۴ خرداد ادامه می‌یابد، دعوت شده‌اند، افزود: اجاقی در بخش کانوکانادایی حضور دارد.


رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه در پایان از حسین ملکی به عنوان مربی کایاک و الیاس اقلیمی به عنوان مربی کانوکانادایی تیم ملی آب‌های آرام ایران یاد کرد.


۸۰۶۶/‏۷۴۵۸