۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۵۸
کد خبر: 83324066
T T
۰ نفر
رييس كميسيون صنايع و معادن اتاق بازرگاني همدان ابقا شد

همدان - ايرنا - در دوره نهم فعاليت هيات نمايندگان اتاق بازرگاني همدان، انتخابات رييس كميسيون معادن و صنايع برگزار و رحيم مرتضايي با كسب بيشترين آرا براي 2 سال ديگر در اين سمت ابقا شد.

به گزارش ايرنا، روز چهارشنبه در آيين انتخابات رييس كميسيون معادن و صنايع، علاوه بر انتخاب رحيمي به عنوان رييس، پيمان خاكباز مديرعامل معدن سُرمك و عباس بشيري زاهد فعال استخراج و اكتشاف معدن از سوي فعالان اقتصادي به عنوان نايب رييس اين كميسيون براي مدت 2 سال برگزيده شدند.
رييس اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزي اظهار داشت: بخش بزرگي از توليدات استان در عرصه معدني است كه در چرخه اقتصادي بسيار اثرگذار هستند.
علي اصغر زبردست فعاليت در بخش معدن را به دليل ارتباط مستقيم با اهالي روستاها، حفاظت منابع طبيعي و محيط زيست كار دشواري دانست و گفت: فعالان اين عرصه نيازمند حمايت بيشتري هستند.
وي با اشاره به نقش مهم معادن در اشتغال استان خاطرنشان كرد: احياي معادن و صنايع معدني را با هدف رونق توليد و تقويت اشتغال در اولويت كاري اتاق بازرگاني قرار داده ايم.
استان همدان داراي 30 نوع ماده معدني است كه سالانه حجم زيادي از اين كاني ها از معادن استخراج و در صنايع مرتبط فرآوري مي شود.
كميسيون صنايع و معادن يكي ازتشكل هاي اتاق بازرگاني همدان است كه نقش حلقه ارتباطي بين فعالان عرصه معدني و صنعتي را با مسئولان ايفا مي كند.
7527/2090