۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۵۸
کد خبر: 83307351
T T
۰ نفر

29 معلم نمونه دزفول تجليل شدند

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۵۸
کد خبر: 83307351
29 معلم نمونه دزفول تجليل شدند

دزفول - ايرنا - پنج معلم نمونه استاني و 24 معلم نمونه شهرستان دزفول صبح چهارشنبه با حضور مسئولان اين شهرستان تجليل شدند.

به گزارش ايرنا مدير آموزش و پرورش دزفول در سي و پنجمين يادواره بزرگداشت معلم در سالن ايثار دزفول با اشاره به فعاليت پنج هزار نفر در آموزش و پرورش اين شهرستان گفت: سخت ترين شرايط براي انتخابات معلمان برتر شهرستان در نظر گرفته شده است.
عبدالمحمد جرجاني با بيان اينكه تعليم وتربيت در آموزش و پرورش كاري دشوار است، افزود: دانش آموزان، خانواده ها و سيستم آموزش و پرورش كشور نسبت به گذشته مطالبه گري بيشتري دارند.
وي با بيان اينكه فعاليت هاي فرهنگي نظير ارتباط نزديك با كميته امداد در كنار تعليم و تربيت انجام مي شود، گفت: با تلاش هاي صورت گرفته در سالهاي اخير مسير براي تحت پوشش قرار دادن دانش آموزان در كميته امداد هموار شده و تعاملي خوبي در اين خصوص وجود دارد.
نماينده مردم دزفول در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين آيين با اشاره به پيشرفت هاي اين شهرستان در حوزه هاي مختلف اظهار داشت: با وجود شرايط اقتصادي اخير و نبود بودجه كافي، گام هاي بزرگ توسعه اي در دزفول برداشت شده است.
عباس پاپي زاده با بيان اينكه طرح پاشنه زاگرس در دزفول، اين شهرستان را به فلات مركزي متصل مي كند، افزود: يكهزار و 500 ميليارد ريال امسال براي اجراي اين طرح در نظر گرفته شده است.
وي كل بودجه شهرستان دزفول در سال 97 را 200 ميليارد ريال اعلام كرد و گفت: شهرستان دزفول در سال 91 در بين 27 شهرستان استان خوزستان رتبه 23 را در حوزه راه داشت كه اكنون اين رتبه به زير 10 رسيده است.
نماينده دزفول در مجلس شوراي اسلامي افزود: مرحله نخست طرح بزرگراه كنارگذر شرقي دزفول آماده بهره برداري و در حال تجهيز روشنايي است.
وي با اشاره به پيشرفت هاي شهرستان دزفول در حوزه بهداشت و درمان اظهار داشت: چهار بيمارستان در گذشته در دزفول فعال بود كه 2 بيمارستان از اين تعداد نيز تعطيل شدند ولي اكنون هشت بيمارستان در دزفول در حال احداث است.
وي افزود: يكي از اين بيمارستان ها، بيمارستان فوق تخصصي زنان و زايمان است كه تجهيزات آن نصب شده و به زودي نيروي انساني آن براي خدمات رساني به شهرهاي شمال خوزستان تامين مي شود.
عضو كميسيون تلفيق بودجه مجلس شوراي اسلامي گفت: بيمارستان تامين اجتماعي نيز در حال ساخت است كه با بهره برداري از آن، تمام خدمات درماني به صورت رايگان ارائه مي شوند و براي حدود 500 نفر اشتغالزايي مي شود.
وي افزود: بيمارستان 400 تختخوابي دزفول به عنوان بزرگترين بيمارستان استان خوزستان با 50 درصد پيشرفت جنب بيمارستان يازهرا در حال ساخت است كه با بهره برداري از اين طرح ها و چشم انداز 50 ساله حوزه بهداشت و درمان دزفول، اين شهرستان در آينده قطب درماني منطقه خواهد شد.
پاپي زاده به پيشرفت هاي دزفول در حوزه صنايع نيز اشاره كرد و گفت: در حال حاضر چغندرقند دزفول به ساير استانها منتقل مي شود كه اين كار هزينه ها و مشكلات زيادي براي كشاورزان به همراه دارد.
وي افزود: مجوزهاي احداث كارخانه 12 هزار تني چغندرقند در دزفول اخذ شده كه با بهره برداري از آن علاوه بر اشتغال مستقيم براي كشاورزان شمال خوزستان، شاهد شكل گيري صنايع جانبي كشاورزي در منطقه خواهيم بود.
نماينده مردم دزفول در مجلس شوراي اسلامي با تبريك روز معلم اظهار داشت: با وجود نسل فرهيخته اي كه معلمان دزفول تربيت مي كنند شاهد آينده خوبي براي دزفول خواهيم بود.
وي افزود: اميد است با همت مسئولان و جوانان دزفول، برنامه ها عملياتي و دزفول به يكي از قطب هاي آموزش و پرورش كشور تبديل شود.
افزون بر 74 هزار دانش آموز در شهرستان دزفول مشغول تحصيل هستند.
7278/3022

سرخط اخبار استان‌ها