۲۹ اسفند ۱۳۹۷، ۲۳:۴۶
کد خبر: 83250142
T T
۰ نفر
فعاليت درمانگاه صحت شيروان با بيمه ها به حالت عادي برگشت

بجنورد- ايرنا- مديرعامل درمانگاه صحت گفت: با پيگيري هايي كه در روزهاي گذشته و پس از تصميم مديران ارشد بيمه استان مبني بر لغو مضاعف قرارداد درمانگاه صحت انجام شد، ديوان عدالت اداري راي بر توقف اجراي تصميم اخذ شده صادر كرد.

سيدمحمدرضا رضازاده چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: براساس راي ديوان پس از صدور ابلاغ دستور موقت، سازمان‌ها، ادارات، هيات‌ها و ماموران طرف شكايت درمانگاه مكلفند طبق آن دستور اقدام كنند و در صورت استنكاف، شعبه صادر كننده دستور موقت، متخلف را به انفصال از خدمت به مدت شش ماه تا يك سال و جبران خسارت وارده محكوم مي‌ كند.
وي گفت: بر همين اساس اين درمانگاه كه از پايگاه مناسبي در بين شهروندان شيرواني برخوردار بوده و همواره سعي كرده است خدمت بي منت و به موقع را به بهترين شكل ممكن به شهروندان ارائه نمايد با تلاش پرسنل و كادر درماني خدمات رساني خود را ادامه خواهد داد.
دو هفته قبل اعلام شد درمانگاه صحت شيروان به علت كم كاري زياد در اجراي تعهدات خود مجاز به پذيرش بيمه شده هاي بيمه سلامت نيست.
دسترسي به مسئولان بيمه سلامت استان در زمينه مطالب اعلام شده از سوي مديرعامل درمانگاه صحت شيروان امكانپذير نشد.
مديركل بيمه سلامت خراسان شمالي اوايل ماه جاري گفته بود: براساس مكاتبات انجام شده اين اداره كل، درمانگاه صحت شيروان به علت پاره‌اي از مشكلات مجاز به پذيرش بيمه شده‌هاي اين بيمه نيست.
هم اكنون در درمانگاه صحت شيروان 30 پرستار، چهار روانشناس و مشاور، 30 ماما، 5 داندان پزشك و كارشناس تغذيه و گفتار درماني خدمات رساني مي كنند و پيش بيني مركز جراحي، راديو و سونوگرافي شده است.
تعداد پرسنل اين درمانگاه 82 نفر است كه هم اكنون 12 پزشك در سه شيفت اين درمانگاه به بيماران خدمات ارائه مي دهند.
7186/ 6042