۶ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۳۷
کد خبر: 83221648
T T
۰ نفر

آذری جهرمی: نمی‌خواهم وارد مسائل حاشیه‌ای شوم

۶ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۳۷
کد خبر: 83221648
آذری جهرمی: نمی‌خواهم وارد مسائل حاشیه‌ای شوم

تهران- ایرنا- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مشكل اصلی مردم بیكاری است و نمی‌خواهم وارد مسائل حاشیه‌ای شوم زیرا پرداختن به حاشیه‌ها باعث می‌شود از مأموریت خود دور بمانم.

به گزارش خبرنگار علمی ایرنا، جواد جاویدنیا معاون فضای مجازی دادستانی كل كشور دیروز (یكشنبه) اعلام كرد: در پی شكایت دو هزار نفر از مردم اهواز، مدعی العموم از آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات شكایت كرده است و احتمال انفصال وی از خدمات دولتی، وجود دارد.
«محمدجواد آذری جهرمی» امروز دوشنبه در حاشیه افتتاح سه پروژه پژوهشگاه فضایی ایران، با حضور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالات آنها در این زمینه گفت: از ۶ صبح تا ۱۱ شب مشغول كاریم تا در این شرایط دشوار اقتصادی، گرهی از مشكل مردم باز كنیم، بخصوص بحث توسعه زیرساختهای اشتغال در بخش فناوری اطلاعات، بنابراین وقتی برای پرداختن به این حواشی نمانده و توجه به این حواشی به سود مردم نخواهد بود.
وی تاكید كرد: پرداختن به حاشیه‌ها باعث می‌شود از مأموریت خود دور بمانیم و شخصا نمی‌خواهم وارد این مسائل حاشیه‌ای شوم.
به گزارش ایرنا، دلیل شكایت از وزیر ارتباطات، عدم ایجاد بستر امن و لازم برای فضای مجازی و جذب شدن جوانان به گروه‌های تكفیری عنوان شده است.
محمد جعفر منتظری دادستان كل كشور نیز دیروز خطاب به آذری جهرمی گفت: شخص وزیر ارتباطات یك روزی باید در پیشگاه خداوند متعال جوابگو باشد كه جهت پاكسازی فضای مجازی همكاری نكرده و نمی‌كند، مصوبات شورای عالی فضای مجازی را زیر پا می گذارد و با دستور موكد رهبری مقابله می كند.
به دنبال این قضایا، جریانی برای حمایت از وزیر ارتباطات در فضای مجازی شكل گرفته و از دیروز رو به گسترش است.
علمی**9207** 1055
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد