۵ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۱۰
کد خبر: 83220396
T T
۰ نفر
اجراي برنامه هاي فرهنگي با رعايت ضوابط اخلاقي و شرعي باشد

سنندج - ايرنا - دبير ستاد امر به معروف و نهي از منكر كردستان گفت: از سازمان ها و نهادهايي كه زمينه شادي و نشاط مردم را فراهم آورند، حمايت مي كنيم ضمن اينكه در اجراي اين برنامه ها ضوابط اخلاقي و شرعي رعايت شود.

به گزارش خبرنگار ايرنا، محمود الله مرادي روز يكشنبه در ديدار شهردار و كاركنان شهرداري سنندج اظهار داشت: برنامه هاي نوروزي كه هر سال توسط شهرداري و ديگر نهادهاي فرهنگي برگزار شد و زمينه نشاط را براي شهروندان و مسافران فراهم مي كند اما لازم است در برگزاري اينگونه مراسم ها حفظ ارزش ها نيز به خوبي رعايت شود.
وي اضافه كرد: در اجراي برنامه هاي فرهنگي و نشاط آور در جامعه لازم است كه با فضا سازي مناسب، پرهيز از ترويج فرهنگ غربي مورد توجه جدي قرار گيرد.
دبير ستاد امر به معروف و نهي از منكر كردستان افزود: در محل اسكان مهمانان نوروزي نيز بايد تمام امكانات فراهم شود و نصب شعارهاي امر به معروف، پخش اذان و برپايي نماز جماعت در دستور كار شهرداري باشد.
وي يادآور شد: شهرداري بواسطه ارتباط مستقيم با مردم و حجم عظيم خدمات مي تواند در جلب رضايتمندي شهروندان تاثير بسزايي داشته باشد.
شهردار سنندج نيز در اين ديدار گفت: شهرداري با ارائه 200 نوع خدمات به شهروندان سعي مي كند با خدمات رساني شايسته، رضايتمندي آنها را فراهم آيد.
حشمت الله صيدي افزود: ممكن است شهرداري در انجام خدمات خود دچار مشكل و كاستي شود اما رفع مشكلات شهر و شهروندان و ارائه خدمات مناسب از اهداف و اولويت هاي اين نهاد مردمي است.
وي يكي از مهمترين چالش هاي پيش رو شهرداري را عدم پرداخت به موقع حقوق كاركنان و كارگران اعلام كرد و يادآور شد: با وجود اين مشكل كاركنان و كارگران با تمام توان در راستاي خدمات رساني شايسته به شهروندان اقدام مي كنند.
شهردار سنندج اظهار داشت: در راستاي برنامه هاي نوروزي نيز تمهيدات لازم را در راستاي رفاه حال مسافران نوروزي به كار خواهيم گرفت.
شهر سنندج مركز استان كردستان با بيش از 500 هزار نفر جمعيت با سه ناحيه شهرداري اداره مي شود.
7348/9102