۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۴:۲۱
کد خبر: 83218481
T T
۰ نفر

خطیب جمعه شهركرد

نقشه های دشمن نقش بر آب شده است

۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۴:۲۱
کد خبر: 83218481
نقشه های دشمن نقش بر آب شده است

شهركرد - ایرنا - امام جمعه موقت شهركرد با اشاره به توطئه آفرینی دشمنان انقلاب اسلامی ایران در 4 دهه اخیر تاكید كرد: تمامی نقشه های دشمن طی این مدت علیه نظام اسلامی نقش بر آب شده است.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سیدابوالحسن فاطمی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهركرد در محل مصلای امام خمینی (ره) این شهر افزود: دشمنان انقلاب اسلامی در این مدت تمام تلاش خود را انجام دادند تا به نظام اسلامی ایران ضربه بزنند اما هیچگاه موفق نشدند.
به گفته وی، یكی از توطئه هایی كه دشمن بارها آن را دنبال كردند، شبهه افكنی ها بوده اما در این راه هرگز موفق نبوده و راه به جایی نبرده است.
امام جمعه موقت شهركرد به پیام راهبردی اخیر مقام معظم رهبری اشاره كرد و افزود: مقام معظم رهبری به درستی و نیكی چراغ راه آینده را برای همگان ترسیم كردند.
فاطمی اظهار داشت: یكی از مهمترین مسائل این پیام و نامه راهبردی مقام معظم رهبری، خطاب به جوانان است و جوانان باید قدر این دوران را بدانند.
وی تصریح كرد: مقام معظم رهبری بارها تاكید كرده اند كه نقش آفرینی جوانان در دوره های مختلف انقلاب اسلامی ستودنی است و پیشرفت و آبادانی كشور در آینده نیز در گرو حضور جوانان انقلابی و مومن در همه صحنه های نظام اسلامی است.
2097