۲۴ بهمن ۱۳۹۷، ۱۳:۳۲
کد خبر: 83207999
T T
۰ نفر
ارتش ایران در اوج قدرت است

اردبیل - ایرنا - فرمانده قرارگاه منطقه شمالغرب ارتش گفت: امروز نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در اوج آمادگی و در نهایت قدرت قرار دارند.

به گزارش ایرنا ، امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندهان تیپ 40 متحرك هجومی نزاجا در اردبیل با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز رزمایش اخیر نیروی زمینی ارتش در منطقه اصفهان افزود: در كمترین زمان ممكن ارتش این رزمایش بی نظیر را برگزار كرد كه نشان از آمادگی این نیرو در تمامی حوزه ها است.
وی با بیان اینكه این رزمایش گوشه ای از اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را به معرض نمایش گذاشت، اظهار داشت: توكل به خدا، پیروی از ولایت فقیه، حضور مردم در صحنه و اقتدار نیروهای مسلح موجب شكست دشمنان در تمامی توطئه های خود علیه نظام اسلامی در 40 سال گذشته شده است.
او بیان كرد: امروز بدخواهان ایران در خلوت خود به شكست از نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران اعتراف می كنند كه افتخار بزرگی برای مردم و كشورمان است.
امیر حاجیلو با تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن اضافه كرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران كه برگرفته از الگوی حكومتی نبی اكرم اسلام بود تمامی معادلات و محاسبات دشمنان به ویژه استكبار جهانی به هم ریخت.
فرمانده قرارگاه ارتش منطقه شمالغرب كشور ادامه داد: اكنون ایران امن‌ ترین كشور در غرب آسیا و خاورمیانه است و ارتش در كنار دیگر نیروهای مسلح اجازه تهدید به هیچ قدرتی را نمی‌ دهد.
وی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به دنبال سلطه بر هیچ نقطه ای از جهان نیست و چشم طمع به هیچ جا ندارد بلكه افزایش قدرت آن برای بازدارندگی است.
وی اظهار داشت: قدرت و اقتدار نیروهای مسلح باعث ایجاد امید و نشاط در میان دوستان، ستمدیدگان و مستضعفان در جهان و موجب یاس و ناامیدی دشمنان و بدخواهان می شود.
وی با تجلیل از مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس بیان كرد: اقتدار، عظمت، سربلندی عزت و عظمت امروز كشور و مردم ایران مدیون و مرهون جوانان برومند و شهدای گرانقدر است.
در این آیین با اهدای لوحی از زحمات سرهنگ كریم چشك تقدیر و سرهنگ محمود سلیمانیان مدبر به عنوان فرمانده جدید تیپ 40 متحرك هجومی نزاجا معرفی شد.
6130/ 1257

سرخط اخبار استان‌ها