۱۹ بهمن ۱۳۹۷، ۱۸:۴۶
کد خبر: 83202674
T T
۰ نفر

نفرات برتر پيكارهاي تير و كمان فارس شناخته شدند

۱۹ بهمن ۱۳۹۷، ۱۸:۴۶
کد خبر: 83202674
نفرات برتر پيكارهاي تير و كمان فارس شناخته شدند

شيراز-ايرنا- رقابت هاي تير و كمان استان فارس به مناسبت چهلمين سال پيروزي انقلاب اسلامي برگزار شد و نفرات برتر آن شناخته شدند.

به گزارش ايرنا در اين مسابقه ها كه عصر جمعه در محل تيراندازي با كمان ورزشگاه شهيد دستغيب شيراز برگزار شد، بانوان و آقايان شركت كننده در مسافت 18 متر و در 2 بخش كامپوند و ريكرو با هم به رقابت پرداختند.
در رشته ريكرو بزرگسالان، محمد فلاح و رضا افشون هر 2 از شيراز و محسن زارعيان از جهرم به ترتيب اول تا سوم شدند و در بخش بانوان اين رشته نيز، زهره رابو از شيراز به مقام قهرماني رسيد، مريم فروزان از شيراز نايب قهرمان شد و فاطمه ناظم پور از جهرم بر سكوي سوم ايستاد.
همچنين در رشته كامپوند بزرگسالان، احسان يوسفي، امين آيتي و عباس نعمت اللهي هر سه نفر از شيراز به ترتيب به نشان هاي طلا، نقره و برنز دست يافتند.
در همين رشته و در رده بانوان، زهرا مراديان از جهرم اول شد، طيبه تقي زاده از جهرم و سارا بنياني از شيراز هم به ترتيب دوم و سوم شدند.
در رشته ريكرو و در رده نوجوانان و جوانان، علي ذوالفقارلو از فراشبند، مهدي غلام رضا زاده از شيراز و محمدياسين بنايي از فسا به ترتيب مقام اول تا سوم را كسب كردند و در بخش بانوان نيز راضيه بنايي از فسا به مقام نخست رسيد.
همچنين در رشته كامپوند نوجوانان و جوانان در بخش آقايان، اميرعلي هنري از جهرم مقام نخست را كسب كرد و در بخش بانوان هم در همين رشته انوشا اميني از ارسنجان و فاطمه تقي زاده از جهرم به ترتيب اول و دوم شدند.
30 تيرانداز از شهرهاي شيراز، جهرم، مرودشت، بخش زرقان شيراز، فسا، فراشبند، ارسنجان و لامرد در زمين تير و كمان مجموعه ورزشي دستغيب شيراز شركت داشتند.
7368 /6118