۱۸ دی ۱۳۹۷، ۱۷:۰۳
کد خبر: 83163612
T T
۰ نفر

فرمانده جدید انتظامی شهرستان پیشوا معرفی شد

۱۸ دی ۱۳۹۷، ۱۷:۰۳
کد خبر: 83163612
فرمانده جدید انتظامی شهرستان پیشوا معرفی شد

تهران – ایرنا – طی مراسمی سرهنگ احمدرضا كاكاوند به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان پیشوا معرفی شد.

به گزارش ایرنا ، در این مراسم كه روز سه شنبه در محل فرمانداری پیشوا برگزار شد ، از تلاش های سرهنگ مصطفی علیزاده فرمانده سابق انتظامی پیشوا تجلیل به عمل آمد.
سرپرست فرمانداری پیشوا در این مراسم گفت : امنیت، اساس و پایه پیشرفت هر جامعه محسوب می شود این مهم به بركت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی كه از احكام الهی و مبتنی بر رأی و نظر مردم است ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
حسین عباسی افزود : امروز ایران اسلامی در منطقه ای پر از جنگ و درگیری به بركت خون شهدا، تلاش های امام راحل (ره)، تدابیر رهبر معظم انقلاب و مجاهدت‌های نیروهای نظامی و انتظامی ، از امنیتی پایدار برخوردار است و بستر مناسب برای پیشرفت جامعه حاصل شده است.
وی با تقدیر از تلاش نیروی انتظامی در برقراری امنیت پایدار در جامعه گفت : رویكرد نیروی انتظامی در ایجاد امنیت پایدار، اجتماعی كردن آن بر اساس حضور آحاد جامعه است و این مهم باعث شده تا خود مردم در حفظ امنیت یاریگر پلیس باشند.
عباسی اظهار داشت : شهرستان پیشوا به دلیل روحیه و تفكر انقلابی مردم و نیز وجود بقعه امامزاده جعفر بن موسی‌الكاظم (ع) برادر بلافصل امام رضا(ع) یكی از مناطق مهم استان تهران است كه به واسطه تلاش نیروهای امنیتی ، انتظامی و مشاركت مردم از امنیت قابل قبولی برخوردار است.
وی اظهار امیدواری كرد در سایه تلاش نیروی انتظامی ، اجرای برنامه های فرهنگی و افزایش مشاركت مردم و امنیت در شهرستان پیشوا تداوم یافته و ارتقاء پیدا كند.
پیشوا با 80 هزار نفر جمعیت در 45 كیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254 // 6139