۶ دی ۱۳۹۷، ۱۶:۴۱
کد خبر: 83149646
T T
۰ نفر
طرح هاي نيمه تمام راهسازي خوزستان با سرعت بيشتري تكميل شوند

اهواز- ايرنا- رئيس پليس راه خوزستان با بيان اينكه تعدادي پروژه راهسازي در استان خوزستان وجود دارد كه نيمه تمام رها شده اند گفت:اين طرح هاي راهسازي بايد با سرعت بيشتري تكميل شوند.

سرهنگ رضا دولتشاهي روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا با اشاره به اينكه چهار مسير مهم در استان وجود دارد كه نياز به بررسي و تكميل پروژه هاي راهسازي دارند، گفت: سوانح رانندگي در جاده هاي اميديه - ديلم ، هنديجان- ماهشهر، هفتكل به باغملك- ايذه و ملاثاني - شوشتر به شدت افزايش يافته است.
وي محور اميديه به ديلم را نياز به اقدام فوري جهت ايمن سازي مسير دانست، افزود: متاسفانه اين مسير امسال جزو پرحادثه ترين جاده هاي استان بوده كه بيشترين تلفات را در خوزستان به خود اختصاص داده است.
رئيس پليس راه خوزستان با اشاره به اينكه استاندار خوزستان براي تامين اعتبار اين محورها حياتي دستورات لازم را ابلاغ كرده ، گفت: برخي از طرح هاي راهسازي در محورهاي ياد شده به حالت نيمه تمام رها شده اند در صورتي كه اين جاده ها زير بار ترافيكي بروند آمار سوانح رانندگي در استان خوزستان كاهش مي يابد لذا نياز است اين طرح ها با سرعت بيشتري تكميل و به بهره برداري برسند.
دولشاهي همچنين به طرح زمستانه خدمات جاده اي با مشاركت دستگاه هاي خدمات رسان ، پليس راه ، امداد و نجات جاده اي ، اورژانس و راهداري اشاره كرد و گفت: اين طرح از يكم دي ماه در محورهاي مواصلاتي اين استان آغاز شده و تا فروردين 98 ادامه دارد.
وي تصريح كرد: عمليات راهداري زمستاني جهت ارايه خدمات مطلوب به مسافران، رانندگان و در راه ماندگان ناشي از بارش ، برف و ريزش كوه در فصل هاي سرد سال اجرا مي شود.
رئيس پليس راه خوزستان با تاكيد بر كنترل خودروها براي استفاده از تجهيزات زمستاني گفت: رانندگاني كه قصد تردد در مناطق سردسير دارند خودرو هاي خود را به چراغ و زنجير چرخ و بخاري و ساير تجهيزات زمستاني مجهز كنند تا در طول سفر با مشكل مواجه نشوند.
گفتني است، طرح زمستاني خدمات جاده اي صبح شنبه با تمرين خودروهاي پليس راه ، خدماتي ، تجهيزاتي ، امدادي و اورژانس و نيز راهداري در محل پليس راه اهواز - انديمشك آغاز شد.
9931/6068