۲۶ آذر ۱۳۹۷، ۱۸:۳۴
کد خبر: 83138037
T T
۰ نفر
مادر شايسته ايران در اسفند ماه معرفي مي شود

تهران- ايرنا- مديرعامل بنياد مادر در بازديد از خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) ضمن معرفي اين بنياد و فعاليت هاي آن گفت: در جشنواره اي كه اسفند ماه در شيراز برگزار مي شود، مادر شايسته ايران معرفي خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي ايرنا، غلامرضا محمدي روز دوشنبه اظهار داشت: 34 مادر شامل 33 مادر از استان هاي كشور و يك مادر از مادران عشاير به اين جشنواره راه خواهند يافت.
وي گفت: در ادامه اين جشنواره، جشنواره مادر شايسته در سطح آسيا را خواهيم داشت كه دو مادر يكي از ايران و ديگري از كشورهاي آسيايي به عنوان مادر شايسته معرفي مي شوند.
مديرعامل بنياد مادر خاطرنشان كرد: مادري كه در جشنواره آسيايي به عنوان مادر شايسته معرفي خواهد شد، نمونه يك مادر موفق ايراني است و بنابراين از رسانه ها و كارشناسان مي خواهيم كه ما را در تعيين شاخص هاي انتخاب مادر شايسته ايراني ياري كنند.
وي اعلام كرد: تلاش ما در جشنواره مادر شايسته ايراني ترويج فرهنگ قدرشناسي از مادر و جايگاه وي در سطح ملي و بين المللي است.
محمدي تاكيد كرد: رسانه ها و به خصوص ايرنا با سابقه ارزنده اي كه دارد مي توانند در خصوص ارتقاي جايگاه مادر و معرفي آن به جامعه نقش تعيين كننده اي داشته باشند و ما را ياري كنند.
وي ادامه داد: با توجه به فعاليت فضاي مجازي و همين طور اختلاف نظر و ديدگاه بين نسل ها، اعتقاد داريم كه رسانه ها مي توانند در انجام رسالت معنوي خود كه همان ارتقاي جايگاه مادر و نقش او در خانواده و جامعه است، ما را ياري دهند.
مديرعامل بنياد مادر با اشاره به اينكه اين بنياد وابسته به هيچ گروهي نيست و به طور مستقل كار مي كند، گفت: در منشور اين بنياد كه از فرمايش رسول اكرم (ص) مبني بر اينكه «بهشت زير پاي ماردان است» برگرفته است همه مادران فارغ از رنگ، نژاد، قوم و مذهب در نظر گرفته شده اند. همه ماردان داراي جايگاه ويژه هستند و براي نهادينه كردن اين امر با دانشگاه ها، رسانه ها و كارشناسان همكاري مي كنيم.
اجتمام *2181 * 3063