۲۲ آذر ۱۳۹۷، ۱۶:۴۱
کد خبر: 83133485
T T
۰ نفر
حمایت از سرمایه گذار در لرستان تبدیل به مطالبه اجتماعی شود

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: روند حمایت از سرمایه گذار در این استان باید تبدیل به یك جریان و مطالبه اجتماعی شود.

به گزارش ایرنا سید موسی خادمی روز پنجشنبه در كارگروه گردشگری در سالن جلسات استانداری بیان كرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید حاكمیتی و دلسوزانه امور سرمایه گذاری در استان را پیگیری كنند و از مانع تراشی دراین مسیر جلوگیری كنند.
وی اظهار داشت: جهت رونق سرمایه گذاری در این استان باید سعی در حل كردن مشكلات مسیر سرمایه گذاری و كمك به توسعه سرمایه گذاری استان شود.
خادمی ادامه داد: مدیران دستگاه های اجرایی سرمایه گذاران را از خود بدانند و راهگشای اشتغالزایی و رفع معضل بیكاری جوانان این استان باشند.
وی تاكید كرد كه در صورتیكه مانع تراشی در مسیر سرمایه گذاری در استان شود خیانت به جوانان و اشتغالزایی این استان شده است.
استاندار لرستان با بیان اینكه مدیران نماینده حكومت و جامعه هستند و باید حامی سرمایه گذار در جهت توسعه استان باشند ، ادامه داد: رفع مشكلات سرمایه گذاری در استان توسط مدیران باید با جدیت پیگیری شود.
وی افزود: هیچ مدیری مالك دستگاه مربوطه نیست و جامعه امور را جهت توسعه به مدیران واگذار كرده است و از طرفی مدیران نیز باید مسئولانه پیگیر طرح ها باشند.
خادمی اظهار داشت: لرستان در نظر سنجی كسب و كار وضعیت خوبی ندارد و امید است با تلاش در جهت رونق سرمایه گذاری این وضعیت بهتر شود.
خادمی ادامه داد: نارضایتی سرمایه گذاران در استان مانع از حضور سرمایه گذار در لرستان و فرصت سوزی می شود.
وی افزود: همچنین سرمایه گذاران نیز باید مشتاقانه جهت اجرایی شدن طرح ها تلاش كنند.
استاندار لرستان گفت: فعالان اجتماعی،تشكل ها و مردم باید روند حمایت از سرمایه گذاری را در لرستان تبدیل به مطالبه اجتماعی كنند.
در این جلسه 11 طرح گردشگری استان با حضور مدیران دستگاه های اجرایی مربوطه و سرمایه گذاران مورد بررسی قرار گرفت.
7274/6060