۱۷ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۵۷
کد خبر: 83126491
T T
۰ نفر
بیش از 16 میلیارد ریال كالای قاچاق در اصفهان كشف شد

اصفهان - ایرنا - مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: 16میلیارد و 420 میلیون ریال كالای قاچاق در یك هفته اخیر در استان اصفهان كشف شد.

جواد محمدی فشاركی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بازرسان اصناف كالاهای یاد شده را در چهار انبار تخلیه بار شامل ادكلن خارجی، قرص بدن سازی و پودر كراتین، كپسول لاغری، شربت تقویتی، ژل موضعی و دانه قهوه خارجی كشف كردند.
وی گفت: بازرسان مبارزه با قاچاق كالا این مدیریت در بازرسی مشترك با پلیس آگاهی از یك واحد صنفی انبار تخلیه بار در اصفهان، حدود پنج هزار عدد انواع ادكلن اورجینال خارجی به ظن قاچاق، به ارزش 15 میلیارد ریال كشف، جمع آوری و توقیف كردند.
مدیر بازرسی ونظارت اصناف استان اصفهان گفت: همچنین در بازرسی های هفته گذشته 10 هزار عدد كپسول لاغری به ارزش 100 میلیون ریال و 693 عدد انواع شربت تقویتی و ژل موضعی به ارزش 220 میلیون ریال به ظن قاچاق، بدون هرگونه مجوز بهداشتی، از یك انبار تخلیه بار در اصفهان كشف و توقیف شد.
وی اظهار داشت: در این مدت 10 هزار عدد قرص بدن سازی به ارزش 320 میلیون ریال و 90 جعبه پودر كراتین به ارزش 220 میلیون ریال به ظن قاچاق از یك واحد صنفی انبار تخلیه بار در اصفهان كشف و برای انجام سیر مراحل قانونی توقیف شد.
محمدی فشاركی افزود: بازرسان مبارزه با قاچاق كالا این مدیریت همچنین در بازرسی از یك واحد صنفی انبار تخلیه بار در اصفهان 300 كیلوگرم دانه قهوه خارجی به ظن قاچاق به ارزش 420 میلیون ریال را كشف كردند.
مدیر بازرسی ونظارت اصناف استان اصفهان گفت: 345 بازرس به شكل ثابت و افتخاری كار نظارت و كنترل بر اصناف و بازار استان را بر عهده دارند.
7150 / 6022

سرخط اخبار استان‌ها