۱۴ آذر ۱۳۹۷، ۸:۱۳
کد خبر: 83123200
T T
۰ نفر
هشدار بمب‌گذاري در ورزشگاه خانگي بوكاجونيورز

تهران- ايرنا- نشريه ناسيون آرژانتين سه‌شنبه شب از اعلام هشدارهاي امنيتي در شهر بوئنوس آيرس، در خصوص احتمال كار گذاشته شدن يك بمب در ورزشگاه «بومبونرا» تيم فوتبال بوكا جونيورز خبر داد.

به گزارش ايرنا، بازي سوپركلاسيكو فينال جام باشگاه‌هاي آمريكاي جنوبي ميان تيم هاي همشهري بوكاجونيورز و ريورپلاته، چند هفته‌اي است كه به سوژه‌اي داغ براي رسانه‌هاي جهان تبديل شده و دليل آن هم اغتشاش‌هاي صورت گرفته توسط هواداران تيم ريورپلاته و حمله آنها به اتوبوس تيم حريف پيش از برگزاري بازي برگشت بوده كه 2 بازيكن بوكا جونيروز را مجروح كرد.
جنجال‌‌هاي پيرامون بازي برگشت با دو مرحله تعويق اين بازي و در نهايت لغو برنامه برگزاري آن در خانه ريورپلاته و انتقالش به ورزشگاه سانتياگو برنابئوي شهر مادريد ادامه پيدا كرد و در حالي كه به نظر مي‌رسيد اين جنجال‌ها رو به پايان است و هواداران دو تيم سرانجام مي‌توانند صرفاً روي جنبه فوتبالي داستان تمركز كنند، سه‌شنبه يك اتفاق جنجالي ديگر رخ داد.
كاركنان ورزشگاه بومبونراي بوكا جونيورز مجبور شدند اين ورزشگاه را براي ساعاتي تخليه كنند چرا اطلاع داده شد كه احتمال دارد در قسمتي از اين ورزشگاه بمبي كار گذاشته شده باشد. به دنبال انتشار اين خبر، نيروهاي امنيتي و خنثي‌سازي پليس آرژانتين وارد محل شدند و در نهايت خطري را شناسايي نكردند.
تيم فوتبال بوكاجونيورز به زودي عازم مادريد مي‌شود تا در ورزشگاه سانتياگو برنبائو بازي برگشت فينال ليبرتادورس را انجام دهد. بازي رفت دو تيم در ورزشگاه بومبونرا با تساوي 2 بر 2 خاتمه يافته بود.
ورزشي**1597