۱۰ آذر ۱۳۹۷، ۱۴:۲۹
کد خبر: 83118771
T T
۰ نفر
مرحله جديد عمليات لكه گيري و ترميم معابر شهر ياسوج آغاز شد

ياسوج- ايرنا- رئيس سازمان عمران و بازآفريني شهري شهرداري ياسوج گفت: در پي تخريب معابر شهر ياسوج به وسيله دستگاه‌هاي خدمات رسان هم اينك مرحله جديد عمليات لكه گيري و ترميم اين خيابان‌ها آغاز شده است.

محسن رضايي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: پس از بارندگي‌هاي اخير 2 اكيپ از نيروهاي عملياتي شهرداري ياسوج در نقاط مختلف شهر به عمليات لكه گيري معابر و خيابان‌ها مشغول هستند.
وي تاكيد كرد: در هفته جاري نزديك به يك هزار نقطه از معابر مختلف شهر ياسوج ترميم و لكه گيري شده است و اين عمليات تا رسيدن به وضعيت مطلوب ادامه خواهد داشت.
رئيس سازمان عمران و بازآفريني شهري شهرداري ياسوج بيان كرد: مدتي به دليل شرايط خاص كشور مشكل تأمين قير وجود داشت كه با پيگيري‌هاي مداوم تا حدودي برطرف شده است.
رضايي ابراز داشت: براي آسفالت و روكش معابر نيز مناقصات از سوي شهرداري ياسوج برگزار شده و در اين حوزه اقدامات لازم انجام خواهد شد.
وي تاكيد كرد: عمر معابر شهر ياسوج بالاست و فرسودگي‌هاي خيابان‌ها از سال‌هاي گذشته تاكنون يك معضل بوده كه نيازمند توجه مسئولان استاني در زمينه تأمين اعتبار است.
رضايي ادامه داد: بخش قابل توجهي از خرابي‌هاي معابر مربوط به شهرداري نيست و در حوزه كاري دستگاه‌هاي خدمات رسان است كه بايد نسبت به ترميم آن اقدام كنند.
وي گفت: بر اساس گزارش‌هاي رسمي بيش از 85 درصد از كنده كاري‌ها و چاله‌هاي خيابان‌هاي شهر ياسوج متعلق به دستگاه‌هاي خدمات رسان است.
رئيس سازمان عمران و بازآفريني شهري تاكيد كرد: با وجود اينكه بخش زيادي از اين خرابي‌ها در حوزه كار شهرداري نيست اما اين نهاد، براي رفاه حال شهروندان نسبت به ترميم معابر اقدام مي‌كند.
در يك سال گذشته بيش از 20 هزار مورد لكه گيري و 100 هزار متر مربع آسفالت در شهر ياسوج انجام شده است.
شهر ياسوج، مركز كهگيلويه و بويراحمد بيش از 130 هزار نفر جمعيت دارد و وضعيت آسفالت معابر و خيابان‌هاي آن همواره مورد انتقاد بوده است.
/6110/9928

سرخط اخبار استان‌ها