۶ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۲۴
کد خبر: 83114019
T T
۰ نفر
بیش از 21 میلیارد ریال كالای قاچاق در اصفهان كشف شد

اصفهان - ایرنا - مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: 21 میلیارد و 460 میلیون ریال كالای قاچاق طی یك هفته اخیر در استان اصفهان كشف شد.

جواد محمدی فشاركی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بازرسان اصناف كالاهای یاد شده را در پنج انبار عمده فروش و خرده فروش شامل لوازم یدكی استوك یا دست دوم ، داروی غیرمجاز، لوازم و تجهیزات دندانپزشكی و آرایشی، هارد كامپیوتر و چراغ خودرو كشف كردند.
وی افزود: در این بازرسی ها یك واحد مسكونی در اصفهان با بیش از هزاران قطعه انواع لوازم یدكی استوك خودروهای سواری خارجی به ارزش حدود ۱۸ میلیارد ﷼ كشف و متهم پرونده دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.
مدیر بازرسی ونظارت اصناف استان اصفهان گفت: همچنین در بازرسی های هفته گذشته 123 هزار عدد انواع قرص، كپسول و شربت به ظن قاچاق و به ارزش یك میلیارد ریال از یك انبار تخلیه بار در اصفهان كشف و توقیف شد.
وی افزود: در این مدت یك كارتن تجهیزات دندانپزشكی به ارزش 500 میلیون ریال و یكهزار و 50 عدد لوازم آرایشی خارجی بدون مجوز بهداشتی به ارزش 320 میلیون ریال به ظن قاچاق از یك واحد صنفی انبار تخلیه بار در اصفهان كشف و برای انجام سیر مراحل قانونی توقیف شد.
محمدی فشاركی اظهار داشت: همچنین در بازرسی مشترك بازرسان این مدیریت با پلیس آگاهی اصفهان از یك واحد صنفی انبار در اصفهان 82 دستگاه هارد كامپیوتر خارجی به ظن قاچاق به ارزش 400 میلیون ریال كشف و توقیف شد.
وی افزود: بازرسان مبارزه با قاچاق كالا این مدیریت همچنین در بازرسی از یك واحد صنفی انبار تخلیه بار در اصفهان 120 عدد چراغ خودرو خارجی به ظن قاچاق به ارزش 240 میلیون ریال را كشف كردند.
مدیر بازرسی ونظارت اصناف استان اصفهان گفت: 345 بازرس به شكل ثابت و افتخاری كار نظارت و كنترل بر اصناف و بازار استان را بر عهده دارند.
7150 / 6022

سرخط اخبار استان‌ها