۲ آذر ۱۳۹۷، ۱۴:۲۹
کد خبر: 83110034
T T
۰ نفر
انقلابی عمل كردن مسئولان در دوره تحریم موجب رشد می شود

شهرری-ایرنا- فرمانده دانشكده و پژوهشكده علوم دفاعی (دافوس) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینكه تحریم ها اتفاق جدیدی برای ملت ایران نیست، گفت: اگر مسئولان در دوره تحریم ها، انقلابی عمل كنند كشور با رشد روزافزون در همه عرصه ها مواجه خواهد شد.

به گزارش ایرنا، سردارسرتیپ دوم پاسدار بهرام حسینی مطلق در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری در حرم عبدالعظیم(ع) اظهار داشت: در طول 40 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی هر بار دشمنان توطئه ای علیه ملت و كشور ایران چیدند كه هر بار با شكست مواجه شدند.
وی یادآور شد: امروز كشور ایران توانسته با روحیه بسیجی و شهادت طلبی ملت بر دشمنان پیروز شود و همین پیروزی های پی در پی موجب خشم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.
فرمانده دانشكده و پژوهشكده علوم دفاعی (دافوس) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دفاع از حرم و شهید مدافع حرم امروز یك افتخار بزرگ برای ملت ایران به شمار می رود و دشمنان بدانند این افتخار در منطقه توسعه خواهد یافت.
وی تصریح كرد: امروز كشور ایران از قدرت دفاعی ارزنده و تاثیرگذاری برخوردار بوده كه این اقتدار به دلیل دارا بودن تفكر بسیجی و روحیه شهادت طلبی است.
سردارحسینی مطلق عنوان كرد: ایران به عنوان یك كشور اثرگذار در منطقه شناخته شده كه بر همین اساس دشمن سعی دارد تا اقتدار و عزت ملت ایران را تضعیف كند اما هرگز موفق نخواهد شد.
وی با بیان اینكه حضور داعش در منطقه موجب اقتدار مقاومت شده است، گفت: آمریكا و همدستانش ادعا می كنند كه با داعش می جنگند در حالیكه آنها در عمل از داعش حمایت می كنند.
فرمانده دانشكده و پژوهشكده علوم دفاعی (دافوس) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: كشورهای مدعی حقوق بشر در مقابل جنایات استكبار جهانی سكوت كرده اند و هیچ عكس العملی از خود نشان نمی دهند.
تهرام/1970/ 1539 /

سرخط اخبار سیاست