۲۶ آبان ۱۳۹۷، ۱۵:۴۹
کد خبر: 83102773
T T
۰ نفر
4 انبار قاچاق به ارزش 8.5 ميليارد ريال در اصفهان كشف شد

اصفهان- ايرنا- مدير بازرسي و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: با تشديد بازرسي از اصناف و بازار در هفته گذشته،چهار انبار قاچاق به ارزش تقريبي هشت ميليارد و 515 ميليون ريال در استان كشف شد.

جواد محمدي فشاركي روز شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: در اين راستا چهار انبار عمده فروش و خرده فروش بدليل احتكار و قاچاق زيورآلات خارجي، ضد يخ تقلبي و غير مجاز، داروي غيرمجاز و عدس خارجي با تشكيل پرونده تخلفاتي به ارزش هشت ميليارد و 515 ميليون ريال به تعزيرات حكومتي معرفي شدند.
وي تصريح كرد: در اين بازرسي ها انباري با 13 هزار قطعه زيور آلات خارجي قاچاق به ارزش دو ميليارد ريال به ظن قاچاق كشف شد و پرونده براي مراحل تكميلي به تعزيرات حكومتي اصفهان ارجاع شد.
مدير بازرسي ونظارت اصناف استان اصفهان گفت: همچنين در بازرسي هاي هفته گذشته بيش از 2 هزار و 500 ليتر ضديخ تقلبي و غير مجاز به ارزش يك ميليارد ريال، بدون هرگونه مجوز و علامت استاندارد براي استفاده در قوطي هاي جعل شده با برند چهار شركت مختلف به همراه مقداري مواد مخدر و مشروبات الكلي، كشف و جمع آوري شد و پرونده تخلف براي رسيدگي و انجام سير مراحل قانوني به مراجع قضايي استان ارسال شد.
وي افزود: در اين مدت 94 هزار كپسول روناكا به ارزش يك ميليارد ريال به ظن قاچاق از يك واحد صنفي انبار تخليه بار در اصفهان، كشف، جمع آوري و توقيف شد.
محمدي فشاركي اظهار داشت: همچنين در بازرسي مشترك بازرسان اين مديريت با پليس آگاهي اصفهان از يك واحد صنفي انبار در اصفهان 45 هزار و 150 كيلوگرم عدس خارجي، به ظن قاچاق به ارزش 4 ميليارد و 515 ميليون ريال كشف، جمع آوري و توقيف شد.
مدير بازرسي ونظارت اصناف استان اصفهان گفت: 345 بازرس به شكل ثابت و افتخاري كار نظارت و كنترل بر اصناف و بازار استان را برعهده دارند.
وي با تاكيد براينكه مبارزه و برخورد با سودجويان و اخلال گران اقتصادي در دستور كار نهادهاي نظارتي است افزود: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشكوك در اين زمينه مراتب را به شماره تلفن 13- 32352012 مديريت بازرسي و نظارت اصناف استان اصفهان گزارش كنند.
حدود 250 هزار واحد صنفي در استان اصفهان فعاليت دارند.
7150 /

سرخط اخبار استان‌ها